Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FrisørSkjønner den! Hva jobber du som?
Koselig ❤Ingen planer her.
Bare kosing med baby
Nå fikk jeg lyst til å skifte på sengen for å kunne legge meg i rent sengetøy i kveldHehe. Orka bare ikke sette meg i stua å mate. Burde gjort detsenga var rimelig nyskifta på allerede
men tenker jeg henge ut dyna så blir det ekstra deilig å legge seg ikveld i nytt, friskt sengetøy
![]()
Satt bare å tenkte hvor deilig hadde det ikke vært om man ikke bare kunne mate henne liggendehadde vært så mye enklere
![]()
Stakkars...er så vondt å se de små slite sånnJa han er virkelig ikke i slaget nå, den magen har hvert virkelig ekkel med han de siste dagene. Så han har nesten ikke sovet, mest ligget oppå meg å vridd seg stakkars..
Vil ha!!Og hvor får vi tak i de? Hihi![]()
Så kjedelig!!!Æsj altså, i dag er det min tur å være sykvåknet i en dam av min egen svette og en stemme som svikter
![]()
Det er god tid22 dager igjen av september bare jo..![]()
Nå fikk jeg lyst til å skifte på sengen for å kunne legge meg i rent sengetøy i kveld. Men skiftet for ett par dager siden her
.
Her funker det bare å amme liggende nå. Ikke tålmodighet til annet min lille. I så fall er han veeeldig trøtt og halvveis i koma
![]()
Da er 4 brett knekkebrød ferdig,gått en lengre tur med hunden,tent opp i ovn,sendt jenta på skolen og spist frokostnå blir det en liiiiten powernap på sofaen før jeg gjør noe annet
*klarerikkeholdeøyaåpenlengre*
Wow, så effektiv morgen!Da er 4 brett knekkebrød ferdig,gått en lengre tur med hunden,tent opp i ovn,sendt jenta på skolen og spist frokostnå blir det en liiiiten powernap på sofaen før jeg gjør noe annet
*klarerikkeholdeøyaåpenlengre*
Så absolutt! Foretrekker å lære det av noen andre, foran å lære meg selv det. Det tar gjerne litt mer tidAlt kan læres![]()
Hihi, de er nå søte daHihi..
Tar frem puppen og lille U går til "angrep" og begynner å sutte ivrig....
På smokken han har glemt å ta ut og som nå er mellom![]()
Awww, søtingHihi..
Tar frem puppen og lille U går til "angrep" og begynner å sutte ivrig....
På smokken han har glemt å ta ut og som nå er mellom![]()
Jeg har det fintGod morgenhvordan har du det idag da?
![]()
Nå kjente jeg plutselig et snev av stress komme snikende innpå!! :O22 dager igjen av september bare jo..![]()