Hahaha vært borti denJa. Om snuppa er medgjørlig idag så blir det full rullemå nok hive alt av sengetøy på vask også. Tabbe å tro at jeg kunne sitte i senga å mate snuppa
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha vært borti denJa. Om snuppa er medgjørlig idag så blir det full rullemå nok hive alt av sengetøy på vask også. Tabbe å tro at jeg kunne sitte i senga å mate snuppa
![]()
Håper hun snart blir i form igjenNå skal jeg sove par time før vi må til legenhun har jo hatt ørebetennelse siden fredagen hun. Men nå var den ille. Hatt litt før men gått over
hun sover i en sittende posisjon siden av meg i sofaen
![]()
God morgenGod morgen jenter
Skal dere noe spennende i dag?
Ingen planer i dag.Nope ikke akkurat.
Du da?
God morgenGod morgen alle sammenher starta dagen altfor tidlig for min del med urolig baby. Mating endte opp i en stk utgulpa mor og meget fornøyd baby
![]()
Hva har dere for planer idag da?
God morgen jenter
Du er en effektiv kenguruKb levert på skolen,jeg har ryddet kjøkken,satt på en vaskemaskin og dratt over gulvene
Ligger på sofaen nå; tuppa spiser frokost før mormor kommer å kjører henne i bhg.tror nok jeg blir å flytte meg fra sofaen til godstolen og muligens en tur innom sengs ila dagen.
Har tatt 2 pinex så jeg får ned feberen.
Håper jeg også. Jeg vil på jobb!!! 2 dager hjemme med tuppa forrige uke og nå meg selv. Dette liker jeg ikkeGodt å ha mormor som kan kjøre i b.hagenhåper feberen gir seg ila dagen
![]()
Tror ikke vi har noen planer. Blir generell ryddingGod morgen jenter
Hahaha vært borti den. Satser på at du får gjort alt du skal idag
![]()
Ha en fin dag på jobbGod morgenherlig start på dagen
Jeg sitter på jobb....det er min plan
Du da?
Tiden går altfor fort22 dager igjen av september bare jo..![]()
God morgenherlig start på dagen
Jeg sitter på jobb....det er min plan
Du da?
Håper jeg også. Jeg vil på jobb!!! 2 dager hjemme med tuppa forrige uke og nå meg selv. Dette liker jeg ikke![]()
Ingen planer her.God morgen
I dag skal jeg ommøblere gjesterommet som jeg skulle gjøre i går
Ellers er det dobbeltrening for jenta(fotball & turn)
Hva med deg?