Skravletråd september

Æsj, slitsom natt?:( vondt i magen?

Ja han er virkelig ikke i slaget nå, den magen har hvert virkelig ekkel med han de siste dagene. Så han har nesten ikke sovet, mest ligget oppå meg å vridd seg stakkars..

Æsj, så dårlig jeg har hvert til å skravle de siste dagene, spesielt siste døgnet... Alt tar så tid.. Har sittet en del inne på finn.no for å lete etter bil.. Så nå skal vi prøve en i morgen :) Er spent fordi det er en bil jeg lenge har tenkt på ;) Men god natt jenter! Vi får skravles i morgen ;) (eller seinere i dag som det egentlig er)

Ny bil er gøy. Vo har nettopp kjøpt oss vår første bil sammen :) Hvilken bil skal dere prøve? :)

Kb levert på skolen,jeg har ryddet kjøkken,satt på en vaskemaskin og dratt over gulvene

Sender du over litt energi til meg da? Virker som du har mer enn nok. Her sliter jeg med å gidde å gå på kjøkkenet for å hente kaffe :p

Lykke til på kontroll:)

Her blir det vasking av klær og rydding,betale regninger,lese bok ,trene,pleie formen og kos med kb før kamp

Takk for det :)

Du har nok å fylle dagen med du da :) du får ha en fin dag, så får jeg prøve å komme meg på badet :)

Åh ikke mange gode timer det da.

Her våknet faktisk guttungen i natt og, satt lys våken i senga. Æsja æsja æsja. Gjett hva han hadde gjort;)
Levere i barnehagen aller først.
Skal til jm. kl. 10.00.
Bake.
Rydde og slappe av.
Knøttekor i ettermiddag/kveld
Haha ja er det ikke festlig med disse natteranglerene:-P. Hva skal du bake?

Æsj altså, i dag er det min tur å være syk :( våknet i en dam av min egen svette og en stemme som svikter :(

Håper å få strikket litt her idag ihvertfall :-). Satser på at mini får seg ett par gode lurer nå på dagen:-)

Samme her. Om trøttheten gir seg. Synes godt snuppa kunne sovet til 8 som igår. Men klokken seks var det start :p hun tar seg en lur nå. Imens pemper jeg i meg kaffe så jeg får opp energinivået litt ;)

God morgen alle sammen :) her starta dagen altfor tidlig for min del med urolig baby. Mating endte opp i en stk utgulpa mor og meget fornøyd baby :p

Hva har dere for planer idag da?
Skal til en venninne hvis formen til mini tillater det og vi får litt søvn til. Du da?

Back
Topp