Vel det skjønner jeg i grunn godtHan merka jeg var sur igår og spurte hvorfor vi gikk ut i stuaredd vi var uvenner tror jeg. Skjeldent så sur, men da pratet jeg nesten ikke med han
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel det skjønner jeg i grunn godtHan merka jeg var sur igår og spurte hvorfor vi gikk ut i stuaredd vi var uvenner tror jeg. Skjeldent så sur, men da pratet jeg nesten ikke med han
![]()
Æsj, slitsom natt?vondt i magen?
Æsj, så dårlig jeg har hvert til å skravle de siste dagene, spesielt siste døgnet... Alt tar så tid.. Har sittet en del inne på finn.no for å lete etter bil.. Så nå skal vi prøve en i morgenEr spent fordi det er en bil jeg lenge har tenkt på
Men god natt jenter! Vi får skravles i morgen
(eller seinere i dag som det egentlig er)
Kb levert på skolen,jeg har ryddet kjøkken,satt på en vaskemaskin og dratt over gulvene
Lykke til på kontroll
Her blir det vasking av klær og rydding,betale regninger,lese bok ,trene,pleie formen og kos med kb før kamp
Greit å få bekreftet hva det erØrebetennelse. Veldig rød i begge ører så hun får antibiotika og blir hjemme fra bhg idag og i morgenskulle se an torsdagen. Stakkars lille jenta mi
![]()
![]()
Og hvor får vi tak i de? Hihi![]()
Haha ja er det ikke festlig med disse natteranglereneÅh ikke mange gode timer det da.
Her våknet faktisk guttungen i natt og, satt lys våken i senga. Æsja æsja æsja. Gjett hva han hadde gjort
Levere i barnehagen aller først.
Skal til jm. kl. 10.00.
Bake.
Rydde og slappe av.
Knøttekor i ettermiddag/kveld
God morgen søte duGod morgen alle sammen
Planer for dagen?
Håper å få strikket litt her idag ihvertfallKjenner til det. Men strikkingen forsvinner ikke, så når ting er mer på plass er det bare å peise på![]()
Stakkars lilleDa er mini våken hvor det lengste han har sovet i strekk i natt er fra ca kl 4 til kl i:-/. Blir en hard dag dette. Stakkaren har blitt forkjølt med hoste og snue :-(
Jo håper på det. Trenger å våkne littFortjent detmen blir du ikke mer våken av kaffe da?
Sov godtInnom butikken så hjem å sovemå ringe bhg på vei hjem også legen kl 11:00
![]()
Nei ikke med en gjeng skravlekopperHehe, ikke lett å følge med i svingene bestandig![]()
Håper å få strikket litt her idag ihvertfall. Satser på at mini får seg ett par gode lurer nå på dagen
![]()
Æsj altså, i dag er det min tur å være sykvåknet i en dam av min egen svette og en stemme som svikter
![]()
Skal til en venninne hvis formen til mini tillater det og vi får litt søvn til. Du da?God morgen alle sammenher starta dagen altfor tidlig for min del med urolig baby. Mating endte opp i en stk utgulpa mor og meget fornøyd baby
![]()
Hva har dere for planer idag da?
Flink du erKb levert på skolen,jeg har ryddet kjøkken,satt på en vaskemaskin og dratt over gulvene