Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde å legge meg for litt siden, men det var en som ville ha pupp (ikke mannenKlokka er snart 22.10 og jeg vurderer om jeg skal legge meg.
Tror du vi kommer oss dit snart?Jeg også. Haha![]()
Datta av lasset for lenge siden her inneHjelpes..her gikk det unna ikveld![]()
Satser på detSå godt! Håper dere får ei rolig natt.
Hehe, hadde tatt seg ut om det var mannenPrøvde å legge meg for litt siden, men det var en som ville ha pupp (ikke mannen).
Skal snart sove
Jepp.
Da blir Tamara glad![]()
Tror jeg tusler i seng jeg. Greit å få seg noen timer sammenhengende søvn før frøkna vil ha mat
Sov godt alle![]()
Jeg kom meg på badet hvertfall, tannpuss nåTror du vi kommer oss dit snart?![]()
Datta av lasset for lenge siden her innevar borte på flaskekoking i en halvtime. Kom tilbake, og hang ikke med lengre
![]()
Hadde ikke det vært koseligHehe, hadde tatt seg ut om det var mannen![]()
Har kommet meg så langt at jeg er på soverommet. Prøver å manne meg til å flytte mini over i sprinkelsengen sinPrøver å mote meg opp til å gå på badet og pusse tenna![]()
Takker. Høres ut som han ihvertfall sover godt nå (håper jeg)Hadde vært godt det kan jeg tenke megkrysser fingre for at du får det
![]()
Jo for all delHadde ikke det vært koselig![]()
God nattTror jeg tusler i seng jeg. Greit å få seg noen timer sammenhengende søvn før frøkna vil ha mat
Sov godt alle![]()
Har falt fra flere ganger ila dagen idag jegDatta av lasset for lenge siden her innevar borte på flaskekoking i en halvtime. Kom tilbake, og hang ikke med lengre
![]()
God nattTror jeg tusler i seng jeg. Greit å få seg noen timer sammenhengende søvn før frøkna vil ha mat
Sov godt alle![]()
Sov godt alle![]()