Skravletråd september

Nesten, men funker veldig bra å ha han i bæresjal bare at han gulper så veldig så det er titt og stadig til vask Haha :p men ellers funker det innimellom at han ligger på brystet mitt med beina godt opp å stryke og klappe på ryggen så han får opp/ut lufta...
Såpass ja. Har han vært plaget lenge?

dere som har bestilt fra billig tester. hvor lang tid tok det før de kom når dere bestilte ?
jeg bestilte før klokka 12 idag ...
Får testene 1-2 hverdager etter bestilling/epost med sendt info. Mistenker du at du er gravid? ;)

Bare tatt det med ro i hele dag...hadde planer om å ommøblere gjesterommet,men orka kom aldri :p Så nå har jeg flettet jenta sitt hår(ble 40!) å fått hu i seng ;) venter på at gubben skal komme hjem fra trening så blir det kveldsmat :)
Deilig med rolig dag da. Er ikke du ganske høygravid?

Ok:) så ikke det:) Og får nok ikke sett heller fordi jeg får ikke opp bilder her inne når jeg bruker tlf :( Har klipt opp et gammelt sengetrekk som jeg bruker til å hekle en kurv ut av :)

Hmm. Merkelig :p

Stilig med gjenbruk da! Er ikke så veldig flink å hekle. Skulle ønske jeg forstod hekleoppskrifter :p

Han begynte når han var 10 dager, og nå er han 6 uker. Så begynner å bli noen uker men han er jo fortsatt liten da, så satser på at det snur snart :)
Det får vi håpe på . Vondt når de skal være plaget. Og får mammaen også♡

Back
Topp