Skravletråd september

Jeg er ikke lei hodet mitt, det tror jeg aldri jeg kommer til å bli, det finner på så mye rart :p
Er bare lei han lille fyren som tidvis sette en skrutvinge på øyet og spiker i siden av tinningen
Så det er en fyr ja!! Visste det:p

Ok:) så ikke det:) Og får nok ikke sett heller fordi jeg får ikke opp bilder her inne når jeg bruker tlf :( Har klipt opp et gammelt sengetrekk som jeg bruker til å hekle en kurv ut av :)
Det hørtes kult ut :) det vil jeg se bilde av når du er ferdig ;)

Var det hyggelig på barseltreff?

Jeg har bært, bysse, tørket gulp og skiftet drittbleier i hele dag og spist deilig middag sammen med frøkna før det var et lass med flasker som måtte vaskes og kokes etter helgen :P ikke så spennende akkurat Haha :P

Var veldig hyggelig:D

Huff da, høres ut som en litt slitsom dag. Gitt opp amminga eller?

Må slenge meg inn. Men uaktuelt å lese seg opp på hva som har skjedd :o
Ja,gidder ikke det bestandig heller :)
Hva har du gjort i dag da?

Er det kun bæring som hjelper lille?

Nesten, men funker veldig bra å ha han i bæresjal bare at han gulper så veldig så det er titt og stadig til vask Haha :P men ellers funker det innimellom at han ligger på brystet mitt med beina godt opp å stryke og klappe på ryggen så han får opp/ut lufta...

Nesten, men funker veldig bra å ha han i bæresjal bare at han gulper så veldig så det er titt og stadig til vask Haha :P men ellers funker det innimellom at han ligger på brystet mitt med beina godt opp å stryke og klappe på ryggen så han får opp/ut lufta...
Gulpinga og mageknipene like ille enda?

dere som har bestilt fra billig tester. hvor lang tid tok det før de kom når dere bestilte ?
jeg bestilte før klokka 12 idag ...

Stort sett jobba jeg, når jeg ikke har vært mamma. ;)
Enn du?
Bare tatt det med ro i hele dag...hadde planer om å ommøblere gjesterommet,men orka kom aldri :p Så nå har jeg flettet jenta sitt hår(ble 40!) å fått hu i seng ;) venter på at gubben skal komme hjem fra trening så blir det kveldsmat :)

Back
Topp