Skravletråd september

God kveld damer:)
I dag har vi vært på barseltreff, og frøkna er helt slått ut:o

Dere har gjort i dag da?

Var det hyggelig på barseltreff?

Jeg har bært, bysse, tørket gulp og skiftet drittbleier i hele dag og spist deilig middag sammen med frøkna før det var et lass med flasker som måtte vaskes og kokes etter helgen :P ikke så spennende akkurat Haha :P

Jeg sitter på mobilen, men bruker nettleser.
Da klikker du på "svar" på de innleggene du ønsker å quote og så samler dem seg i svarfeltet etter som dy klikker på dem

Å så fin den er! Jeg har bestilt meg Marius genser som jeg venter på. Men genseren din var veldig veldig fin:)

Gleder meg veldig til jeg er ferdig med den :D har strikket meg en marius og som jeg elsker å bruke :D

Hei snuppa:D
Hvordan går det med dere?

Hei søta :)

Joda det går greit med oss bortsett fra magen til lillebror da... han har virkelig ikke hatt en fin dag men satser på at det er litt bedre nå for han har sovet i over 1 time nå :D

Hvordan går det med deg?

Ja det kan det, litt sliten etter en helg på tur men det var verdt det Hehe litt deilig at noen kommer med en hjelpende hånd når lillebror har vondt i magen og min rygg var gåen etter bæring og byssing :p her går jeg bare å venter på favoritt serien skal starte om et kvarter Hehe
Hjelp til bæring og byssing er gull:D.og favorittserien er?

God kveld:D
Alt supert her! Litt trøtt bare...:p
Der da?
Du starter tidlig på jobb, gjør du ikke?
Ligger på sofaen under ett pledd, da er livet bra:D

Back
Topp