Skravletråd september

Har ikke vinterklær som passer:-/. Må nok ut kjøpe nytt:-). Men vintrene her kan en nesten ikke kalle vinter. Forlengelse av høsten med kanskje noen grader kaldere :-D

Ja, sant nok.. Men vi har jo vært uheldige før, og jeg er ganske frysen av meg :p så ull må man ihvertfall ha :D

Ja får det:-). Har god tid:-). Hva dere jakter på?
Her har det vært elg foreløbig,men lyst til storfugl jakt..men bestanden er så liten,så vil vente med det :) dere da?

Ja, sant nok.. Men vi har jo vært uheldige før, og jeg er ganske frysen av meg :p så ull må man ihvertfall ha :D
Sant det:-). Hadde ett par år for noen år tilbake da vi hadde snø i 3 måneder i strekk. Og ikke bare slaps som regner vekk og fryser rett før det er vekke men skikkelig med snø:-)

Her har det vært elg foreløbig,men lyst til storfugl jakt..men bestanden er så liten,så vil vente med det :) dere da?
En del fugl. Litt rådyr hvis vi får plass å gå:-). Jeg vil helst å storvilt jakt. Ikke helt dreisen på disse fuglene som flyr avgårde enda:-P

Er lei brødmat jeg. Middager går greit. Men begynner å bli lei det vanlige og vil prøve noe nytt:-)
Brød har jeg vært lei lenge :p men ostesmørbrød eller toast er godt :) jeg og vil det :D men jeg har ikke lyst på mat så trenger tips :p

Brød har jeg vært lei lenge :p men ostesmørbrød eller toast er godt :) jeg og vil det :D men jeg har ikke lyst på mat så trenger tips :p
Er der jeg ofte står fast:-P. Ender ofte opp med det samme gamle som jeg er lei:-/. Har tenkt å prøve å lage litt nye fiskemiddager og har veldig lyst til å prøve å lage indisk kyllingsuppe tror jeg det var :-)

En del fugl. Litt rådyr hvis vi får plass å gå:-). Jeg vil helst å storvilt jakt. Ikke helt dreisen på disse fuglene som flyr avgårde enda:-P
Skal ikke si hva jeg har dreisen på enda heller jeg,men oppskytingen på både storvilt og fugl har nå gått strålende :)

Sant det:-). Hadde ett par år for noen år tilbake da vi hadde snø i 3 måneder i strekk. Og ikke bare slaps som regner vekk og fryser rett før det er vekke men skikkelig med snø:-)

Jepp, huske den vinteren der.. Tror det var 2010 :p den va dryg!

Back
Topp