Har ikke vinterklær som passer:-/. Må nok ut kjøpe nytt. Men vintrene her kan en nesten ikke kalle vinter. Forlengelse av høsten med kanskje noen grader kaldere :-D
Ja, sant nok.. Men vi har jo vært uheldige før, og jeg er ganske frysen av meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke vinterklær som passer:-/. Må nok ut kjøpe nytt. Men vintrene her kan en nesten ikke kalle vinter. Forlengelse av høsten med kanskje noen grader kaldere :-D
Spurte ikke du om det for litt siden?Hva skal dere ha til middag?![]()
Her har det vært elg foreløbig,men lyst til storfugl jakt..men bestanden er så liten,så vil vente med detJa får det. Har god tid
. Hva dere jakter på?
Rester av middagen igårHva skal dere ha til middag?![]()
Sant detJa, sant nok.. Men vi har jo vært uheldige før, og jeg er ganske frysen av megså ull må man ihvertfall ha
![]()
Nei det var nok ikke megSpurte ikke du om det for litt siden?
Skal ha pasta med Norzola saus
Mhm det er det helt klartJa, det er nesten verre :/
Det blir det jaOkei. Blir spennende å se hva han kommer med da![]()
En del fugl. Litt rådyr hvis vi får plass å gåHer har det vært elg foreløbig,men lyst til storfugl jakt..men bestanden er så liten,så vil vente med detdere da?
Herlig daRester av middagen igår. Hjemmelaget pizza
. Fisk i morgen
![]()
Er lei brødmat jeg. Middager går greit. Men begynner å bli lei det vanlige og vil prøve noe nyttHerlig dastår helt stille her
lite matlyst på meg mer på lille N og mannen har fått tilbake sin
![]()
Brød har jeg vært lei lengeEr lei brødmat jeg. Middager går greit. Men begynner å bli lei det vanlige og vil prøve noe nytt![]()
Er der jeg ofte står fastBrød har jeg vært lei lengemen ostesmørbrød eller toast er godt
jeg og vil det
men jeg har ikke lyst på mat så trenger tips
![]()
Sånn har det vært her og i dagHar en liten gutt som ikke lar mamma skravle, eller gjøre noe annet for den saks skyld
Skal ikke si hva jeg har dreisen på enda heller jeg,men oppskytingen på både storvilt og fugl har nå gått strålendeEn del fugl. Litt rådyr hvis vi får plass å gå. Jeg vil helst å storvilt jakt. Ikke helt dreisen på disse fuglene som flyr avgårde enda
![]()
Fiskepinner her i dagHer blir det fiskegrateng til middag i dag![]()
Sant det. Hadde ett par år for noen år tilbake da vi hadde snø i 3 måneder i strekk. Og ikke bare slaps som regner vekk og fryser rett før det er vekke men skikkelig med snø
![]()
Mandag er fiskedag her i huset..Fiskepinner her i dag![]()
Den var iallefall dryg her i vest!Jepp, huske den vinteren der.. Tror det var 2010den va dryg!
Mandag er fiskedag her i huset..