Skravletråd september

Dåp er bestandig koselig ;)
Bor i Trøndelag selv jeg ;) skal ikke på Lerkendal på søndag da? :D
Hehe, neida :) vi blir borte til over helga :D pluss at jeg er ikke sånn veldig fotball dame.. var men, jeg har vel funnet en av de få mannfolka som ikke liker sport. Haha :p

Ja, hadde store planer den måneden om å skravle meg til toppen :p det skjedde jo ikke. Hehe.
Ja, nå går alt kjempebra med henne. Eneste er luftproblemer som plager henne noe, men de går vel over når hun blir 3-4 mnd og tarmene får modnet seg mer ;)
Ja, jeg husker jo du kom godt i gang;)
Så bra at alt er fint med henne nå da:)
Ikke uvanlig at de kan ha luftproblemer i starten. Håper det gir seg om ikke alt for lang tid :)

Be oldefar ti still. Å om du kan holde henne hjenme for kos,så gjør det
Han har blitt så rar etter blodtrykksfall så han havnet i koma i 8 timer... Ikke sant ❤️ jeg svarte bare jada. Jada for meg er at det er feil og masete så han vet jeg ble sur. Skulle spørre om de kunne ha hun mens er hos tannlegen men droppet det jeg

Likte ikke tomater eller løk før. Etter at jeg begynte å kokkelere litt, må jeg ha det i alt nesten. Alt smaker liksom litt bedre med løk :p
Bruker mye løk og tomater her også :)
Hva er favoritten din da?

Hehe, neida :) vi blir borte til over helga :D pluss at jeg er ikke sånn veldig fotball dame.. var men, jeg har vel funnet en av de få mannfolka som ikke liker sport. Haha :p
Så kjedelig da! :p her er vi blodfan begge 2,jeg har vært sia jeg kunne gå :p
Å nå er det jo så spennende også :)

Så kjedelig da! :p her er vi blodfan begge 2,jeg har vært sia jeg kunne gå :p
Å nå er det jo så spennende også :)
Gøy med felles interesser ! :) vi bor på landet, så her går det mer i jakt o.l :p

Bruker mye løk og tomater her også :)
Hva er favoritten din da?

Ååh, umulig å velge egentlig. Bruker mange av oppskriftene i rema 1000 appen. Spinatboller der av kyllingkjøttdeig er utrolig godt! Ellers er albondigas nydelig. Hjemmelagde kjøttboller med masse chili, hvitløk, løk og hakkede tomater med ris :D hva er din favorittmat?

Nei, jeg bør Kanskje vente noen uker til :o
Håper ullklærne passer når jeg får bruk for dem ihvertfall.. Alt var jo nytt ifjor :p
Har ikke vinterklær som passer:-/. Må nok ut kjøpe nytt:-). Men vintrene her kan en nesten ikke kalle vinter. Forlengelse av høsten med kanskje noen grader kaldere :-D

Ja, jeg husker jo du kom godt i gang;)
Så bra at alt er fint med henne nå da:)
Ikke uvanlig at de kan ha luftproblemer i starten. Håper det gir seg om ikke alt for lang tid :)

Hehe. Gøy du husker meg der :p nei, er vel ganske vanlig. Var mye verre i starten. Nå er det bedre, men vi gir og minifom da for å hjelpe :)

Ååh, umulig å velge egentlig. Bruker mange av oppskriftene i rema 1000 appen. Spinatboller der av kyllingkjøttdeig er utrolig godt! Ellers er albondigas nydelig. Hjemmelagde kjøttboller med masse chili, hvitløk, løk og hakkede tomater med ris :D hva er din favorittmat?
Ja, det er veldig godt:)
Jeg liker veldig godt elggryte med potetstappe :)

Da våknet sjarmtrollet fra luren sin og vil ha litt kos:-). Mammahjertet smelter helt her:-)

Hehe. Gøy du husker meg der :p nei, er vel ganske vanlig. Var mye verre i starten. Nå er det bedre, men vi gir og minifom da for å hjelpe :)
Vi hadde også mye problemer med magen hos jentungen når hun var liten. Visste seg når hun var rundt året at hun ikke tålte melkeprotein :/

Back
Topp