Ikke tatt sjansen på å prøvd de klærene ennå jeg. Ikke sjans til å komme oppi de på lenge
![]()
Nei, jeg bør Kanskje vente noen uker til
Håper ullklærne passer når jeg får bruk for dem ihvertfall.. Alt var jo nytt ifjor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke tatt sjansen på å prøvd de klærene ennå jeg. Ikke sjans til å komme oppi de på lenge
![]()
Hehe, neidaDåp er bestandig koselig![]()
Bor i Trøndelag selv jegskal ikke på Lerkendal på søndag da?
![]()
Ja, jeg husker jo du kom godt i gangJa, hadde store planer den måneden om å skravle meg til toppendet skjedde jo ikke. Hehe.
Ja, nå går alt kjempebra med henne. Eneste er luftproblemer som plager henne noe, men de går vel over når hun blir 3-4 mnd og tarmene får modnet seg mer![]()
Ikke lett å være mann alltid![]()
Han har blitt så rar etter blodtrykksfall så han havnet i koma i 8 timer... Ikke santBe oldefar ti still. Å om du kan holde henne hjenme for kos,så gjør det
Bruker mye løk og tomater her ogsåLikte ikke tomater eller løk før. Etter at jeg begynte å kokkelere litt, må jeg ha det i alt nesten. Alt smaker liksom litt bedre med løk![]()
Så kjedelig da!Hehe, neidavi blir borte til over helga
pluss at jeg er ikke sånn veldig fotball dame.. var men, jeg har vel funnet en av de få mannfolka som ikke liker sport. Haha
![]()
Gøy med felles interesser !Så kjedelig da!her er vi blodfan begge 2,jeg har vært sia jeg kunne gå
![]()
Å nå er det jo så spennende også![]()
Samme her spesielt på kvelden. Første tann er oppe, nr 2 er på vei og forventer den nå de nærmeste dageneÅååå.....
Kan virkelig ikke de tennene bare komme opp snart
Jeg blir sprø av denne konstante sutringen
Bruker mye løk og tomater her også
Hva er favoritten din da?
Har ikke vinterklær som passer:-/. Må nok ut kjøpe nyttNei, jeg bør Kanskje vente noen uker til
Håper ullklærne passer når jeg får bruk for dem ihvertfall.. Alt var jo nytt ifjor![]()
Det skal vi ogsåVi skal ha fisk
Ja, jeg husker jo du kom godt i gang
Så bra at alt er fint med henne nå da
Ikke uvanlig at de kan ha luftproblemer i starten. Håper det gir seg om ikke alt for lang tid![]()
Ja, det er veldig godtÅåh, umulig å velge egentlig. Bruker mange av oppskriftene i rema 1000 appen. Spinatboller der av kyllingkjøttdeig er utrolig godt! Ellers er albondigas nydelig. Hjemmelagde kjøttboller med masse chili, hvitløk, løk og hakkede tomater med rishva er din favorittmat?
Nei 20min for det kom noen på døra å spurte etter kbHørtes godt ut det også
Sov du lenge da?
Vi hadde også mye problemer med magen hos jentungen når hun var liten. Visste seg når hun var rundt året at hun ikke tålte melkeprotein :/Hehe. Gøy du husker meg dernei, er vel ganske vanlig. Var mye verre i starten. Nå er det bedre, men vi gir og minifom da for å hjelpe
![]()
Typisk at noen måtte ringe på når du sovna daNei 20min for det kom noen på døra å spurte etter kb
Hva slags fisk?Det skal vi også![]()