Jrg sovna på sofaenHer har det vært liv ser jeg. Har akkurat vært ute å gått tur og nå har jeg dusja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jrg sovna på sofaenHer har det vært liv ser jeg. Har akkurat vært ute å gått tur og nå har jeg dusja![]()
Dåp er bestandig koseligDa skal vi sørover i dåp(vi bor I Trøndelag ) gleder meg!
![]()
En blåmuggost som minner litt og gorgonzola ost, bare litt mildereNorzola? Hva er det?
Hold henne hjemme om du kanHolde lille N hjemme eller i bhg i morgen?hun har spist litt idag allerede, men er så tett at hun gisper etter luft og ikke klarer å sove
vil ikke være sånn overhysterisk mamma heller
![]()
Hm..lurer på hvor lenge jeg skal vente før jeg tør å dra frem klesposene fra under senga.. De med alle "førgravid"-klærne i
Alt må jo prøves på ny..
Ja, det er veldig spennende![]()
En blåmuggost som minner litt og gorgonzola ost, bare litt mildere
Er veldig godt og ungene elsker det.Ah. Hørtes igrunn litt spennende ut å prøve
Vi skal ha fiskHva lages til middag i dag da jenter?![]()
Hørtes godt ut![]()
Her blir det kylling tandoori i dag![]()
Har mulighet jaHold henne hjemme om du kan
Nå må jeg bare spørre. Er det så galt å hjemme lille N som sovnet i 11 tiden i går kveld og sliter med å sove pga tett nese? Hun blir sliten siden hun sover så dårliger det feil av meg å ha hun hjemme om det er likt i morgen? Fikk litt kjenne preken av en hvis oldefar og oldemor
mener jeg har hun hjemme bare får å ha hun hjemme .....
Hvordan fisk?Vi skal ha fisk
Be oldefar ti still. Å om du kan holde henne hjenme for kos,så gjør detNå må jeg bare spørre. Er det så galt å hjemme lille N som sovnet i 11 tiden i går kveld og sliter med å sove pga tett nese? Hun blir sliten siden hun sover så dårliger det feil av meg å ha hun hjemme om det er likt i morgen? Fikk litt kjenne preken av en hvis oldefar og oldemor
mener jeg har hun hjemme bare får å ha hun hjemme .....
Det vet jeg ikke ennåHvordan fisk?
For selvtillitens del - vent litt tilprøvde noen av klærne mine fra rett før jeg ble gravid. Da en var 64 kg og "fit"
ene skjortsen som før var på nippet for stor , så plutselig ut som en kondomdrakt. Tiiiight...
Jepp, hun ble ni uker igår. Tiden går så altfor fort
Nei, ikle jeg heller![]()
Uff...skjønner frustrasjonenÅååå.....
Kan virkelig ikke de tennene bare komme opp snart
Jeg blir sprø av denne konstante sutringen