Skravletråd september

Da skal vi sørover i dåp :) (vi bor I Trøndelag ) gleder meg! :)
Dåp er bestandig koselig ;)
Bor i Trøndelag selv jeg ;) skal ikke på Lerkendal på søndag da? :D

Hm..lurer på hvor lenge jeg skal vente før jeg tør å dra frem klesposene fra under senga.. De med alle "førgravid"-klærne i :o
Alt må jo prøves på ny..

For selvtillitens del - vent litt til :p prøvde noen av klærne mine fra rett før jeg ble gravid. Da en var 64 kg og "fit" :p ene skjortsen som før var på nippet for stor , så plutselig ut som en kondomdrakt. Tiiiight...

Ja, det er veldig spennende :)

Likte ikke tomater eller løk før. Etter at jeg begynte å kokkelere litt, må jeg ha det i alt nesten. Alt smaker liksom litt bedre med løk :p

Nå må jeg bare spørre. Er det så galt å hjemme lille N som sovnet i 11 tiden i går kveld og sliter med å sove pga tett nese? Hun blir sliten siden hun sover så dårlig :( er det feil av meg å ha hun hjemme om det er likt i morgen? Fikk litt kjenne preken av en hvis oldefar og oldemor :p mener jeg har hun hjemme bare får å ha hun hjemme .....

Nå må jeg bare spørre. Er det så galt å hjemme lille N som sovnet i 11 tiden i går kveld og sliter med å sove pga tett nese? Hun blir sliten siden hun sover så dårlig :( er det feil av meg å ha hun hjemme om det er likt i morgen? Fikk litt kjenne preken av en hvis oldefar og oldemor :p mener jeg har hun hjemme bare får å ha hun hjemme .....

Stol på mammainstiktet ditt. Om du kan ha henne hjemme når du mener hun bør være hjemme, så er det nok rett avgjørelse :)

Be oldefar ti still. Å om du kan holde henne hjenme for kos,så gjør det

For selvtillitens del - vent litt til :p prøvde noen av klærne mine fra rett før jeg ble gravid. Da en var 64 kg og "fit" :p ene skjortsen som før var på nippet for stor , så plutselig ut som en kondomdrakt. Tiiiight...

Haha, uffda..ja er redd det er samme greia her :p
Var en grunn for at det ble pakka bort, og det var ikke bare pga magen :p

Back
Topp