Jarommet til tuppa skulle hatt seg ei ordentlig sortering også, men det får vente til jeg finner lysten
![]()
Det kommer alltids en dag imorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jarommet til tuppa skulle hatt seg ei ordentlig sortering også, men det får vente til jeg finner lysten
![]()
Nå kommer barna ramlende inn døra. Må få grytene på bordet i en fei
Lekser etterpå![]()
HeheHehe, er en grunn til navnet ja![]()
Egentlig så burde jeg begynt å pakke og sånn til vi skal bort i helgen. Men, finner jo bare på alle andre unnskyldninger![]()
Hørtes godt ut![]()
Her blir det kylling tandoori i dag![]()
Her er loftet et eneste kaos. Barna leker overalt. Endatil innpå kottaJarommet til tuppa skulle hatt seg ei ordentlig sortering også, men det får vente til jeg finner lysten
![]()
Joda, men da skal jeg på jobbDet kommer alltids en dag imorgen![]()
Favoritten til eldstemannNam, det er veldig godt![]()
Skjønner den
Da ble det vel heller lite skravling når hun kom så fort
Alt bra med henne nå da?
Har de det enda når hun er passert ni uker? Ikke helt oppdatert på de økedøgnahun spiser fra flaske,.
Det skjønner jeg godtFavoritten til eldstemann![]()
Da skal vi sørover i dåpHehe
Hvor går ferden i helgen da?
I dag blir det pasta med en norzola sausHva lages til middag i dag da jenter?![]()
Ikke lett å være mann alltidHøres kjent ut...![]()
Kaste noe, mener du?Joda, men da skal jeg på jobbmå gjøre sånt når tuppa er I bhg, ellers så får jeg jo ikke lov til å laste noe. Haha
Norzola? Hva er det?I dag blir det pasta med en norzola saus
Hehe, det kommer vel plutseligHer er loftet et eneste kaos. Barna leker overalt. Endatil innpå kotta
Så tror jeg også må "få lysst" å rydde en dag![]()
Jepp, hun ble ni uker igår. Tiden går så altfor fortJeg vet ikke helt egentlighaha
Ni uker allerede, ja?!![]()
Ikke tatt sjansen på å prøvd de klærene ennå jegHm..lurer på hvor lenge jeg skal vente før jeg tør å dra frem klesposene fra under senga.. De med alle "førgravid"-klærne i
Alt må jo prøves på ny..
Hehe, ja kasteKaste noe, mener du?![]()
Ah, sånn sett. Men da får du hive i deg litt kaffe for ekstra energibooster og ekspressrydde![]()