Skravletråd september

Hm..lurer på hvor lenge jeg skal vente før jeg tør å dra frem klesposene fra under senga.. De med alle "førgravid"-klærne i :o
Alt må jo prøves på ny..

Hehe, er en grunn til navnet ja :p
Egentlig så burde jeg begynt å pakke og sånn til vi skal bort i helgen. Men, finner jo bare på alle andre unnskyldninger :p
Hehe :p
Hvor går ferden i helgen da?

Skjønner den :)
Da ble det vel heller lite skravling når hun kom så fort :)
Alt bra med henne nå da?

Ja, hadde store planer den måneden om å skravle meg til toppen :p det skjedde jo ikke. Hehe.
Ja, nå går alt kjempebra med henne. Eneste er luftproblemer som plager henne noe, men de går vel over når hun blir 3-4 mnd og tarmene får modnet seg mer ;)

Joda, men da skal jeg på jobb :) må gjøre sånt når tuppa er I bhg, ellers så får jeg jo ikke lov til å laste noe. Haha
Kaste noe, mener du? :p
Ah, sånn sett. Men da får du hive i deg litt kaffe for ekstra energibooster og ekspressrydde ;)

Her er loftet et eneste kaos. Barna leker overalt. Endatil innpå kotta :P
Så tror jeg også må "få lysst" å rydde en dag :D
Hehe, det kommer vel plutselig :) har kost meg og tenkt kun på meg selv hele morgenen, også slipper jeg jo å lage middag i dag, så fikk jeg plutselig litt tid til overs :) men, rommet får vente :p

Hm..lurer på hvor lenge jeg skal vente før jeg tør å dra frem klesposene fra under senga.. De med alle "førgravid"-klærne i :o
Alt må jo prøves på ny..
Ikke tatt sjansen på å prøvd de klærene ennå jeg:-P. Ikke sjans til å komme oppi de på lenge:-)

Kaste noe, mener du? :p
Ah, sånn sett. Men da får du hive i deg litt kaffe for ekstra energibooster og ekspressrydde ;)
Hehe, ja kaste :p
Hun har rydda selv skjønner du, og ds blir alt blandet, det liker ikke mor :o :p

Back
Topp