Skravletråd september

Hihi :p går vel egentlig ikke for noen plassering. Men for å klare kravet til å være med i trekningen. Er jo gøy å skravle her inne også da :)
Det er veldig gøy :)
Nei, jeg pleier å havne et sted mellom 10 og 20. Gjør nok det denne gangen også ;)

Nå har jeg rydda i tegnesaker, play doh, puslespill osv. Har sortert klær og til og med redd opp senga! Effektive 40 min. :p
Det var effektivt ja...;)
Skulle ha begynt med middagen jeg,jenta er ferdig på skolen om 2min og gubben er hjemme om 30min :p men kommer meg ikke opp av godstolen :p

Har du vugge i stua?:)
Her er det og som regel jeg som må inn til henne for å få henne til å sove. Går ofte en halvtime minst bare på skysseltrafikk inn på soverommet
Gubben skulle egentlig lage en men kom aldri så langt. Går fort ihvertfall en halvtime her også for å få han til å sove. Så er det inn ett par ganger før vi legger oss fordi han halvvåkner og sutrer/gråter. Noen ganger stopper det av seg selv andre ganger gråter han så en skulle tro han våknet av ett mareritt:-/. Da hjelper kun puppen:-)

Gubben skulle egentlig lage en men kom aldri så langt. Går fort ihvertfall en halvtime her også for å få han til å sove. Så er det inn ett par ganger før vi legger oss fordi han halvvåkner og sutrer/gråter. Noen ganger stopper det av seg selv andre ganger gråter han så en skulle tro han våknet av ett mareritt:-/. Da hjelper kun puppen:-)
Men har sagt at til neste unge vil jeg ha en vugge:-)

Det er veldig gøy :)
Nei, jeg pleier å havne et sted mellom 10 og 20. Gjør nok det denne gangen også ;)
Har bare vært en gang på lista før. I juli. Skravla frem til 4 juli og kom meg på 26 plass og 809 innlegg. Dattra mi kom plutselig på morgenen den femte juli, så ble ingen skravling resten av den måneden :å

De få gangene gubben vasker klær her må jeg fortelle hva klær han skal vaske. Evt gjøre maskinen helt klar også hiver han kanskje inn noe han vil ha vasket så ikke lå i skittentøyskurven allerede så trykker han bare på knappen:-P

Høres kjent ut... :p

Det var effektivt ja...;)
Skulle ha begynt med middagen jeg,jenta er ferdig på skolen om 2min og gubben er hjemme om 30min :p men kommer meg ikke opp av godstolen :p
Hehe, er en grunn til navnet ja :p
Egentlig så burde jeg begynt å pakke og sånn til vi skal bort i helgen. Men, finner jo bare på alle andre unnskyldninger :p

Vi kjøpte en vugge og har den i stua. Snuppa nekter å ligge i den :p waste of money :p

Håper det blir lettere etterhvert å få henne til å sovne. Og ikke minst sove lengre av gangen. Her har hun og begynt å våkne med noen skrik. Høres ut som det skulle vært en drøm som vekker henne. Eneste som funker er å stryke på henne og prate stille. Så sover hun videre. Våkner ikke helt, for øynene er fremdeles igjen. Men høres jo fælt ut :(

Har bare vært en gang på lista før. I juli. Skravla frem til 4 juli og kom meg på 26 plass og 809 innlegg. Dattra mi kom plutselig på morgenen den femte juli, så ble ingen skravling resten av den måneden :å
Skjønner den :)
Da ble det vel heller lite skravling når hun kom så fort :)
Alt bra med henne nå da?

Back
Topp