Skravletråd september

Er det kommet ny oppdatering? Var jo et par hundre innlegg bak deg sist.:p
Tror ikke det har kommet ny, bare jeg som ikke hadde sjekket siden i går ;)
Du lå litt bak, men med godt tempo er du nok fort forbi :p
Tror ikke jeg skal ha forventninger om å klatre oppover på lista i alle fall :p

Tror ikke det har kommet ny, bare jeg som ikke hadde sjekket siden i går ;)
Du lå litt bak, men med godt tempo er du nok fort forbi :p
Tror ikke jeg skal ha forventninger om å klatre oppover på lista i alle fall :p

Der var det kommet ny ja. Ligger fremdeles på 10, men like bak deg nå ;)
Nei, tror heller ikke jeg klarer å klatre s veldig høyt på lista. Spørs om jeg klarer å skravle så mye hver dag :p

Må være noen måneder siden vi har hatt det. Ting gått i ett med lille som kom fire uker før termin, så begynner først av nå å komme i rutiner igjen. Middager har blitt som regel tatt på sparket, og da er det ofte enkle ting som kjøttboller eller grandis :p
Skjønner at det blir litt sånn da. Husker det var litt sånn i starten her også :p

Der var det kommet ny ja. Ligger fremdeles på 10, men like bak deg nå ;)
Nei, tror heller ikke jeg klarer å klatre s veldig høyt på lista. Spørs om jeg klarer å skravle så mye hver dag :p
Oi da, du puster meg i nakken :eek:
Så lenge jeg kommer over kravet får jeg tåle at folk går forbi meg :p
Hender jeg har dager der jeg er lite innom, spesielt i helgene ;)

Nå har jeg rydda i tegnesaker, play doh, puslespill osv. Har sortert klær og til og med redd opp senga! Effektive 40 min. :p

Skjønner at det blir litt sånn da. Husker det var litt sånn i starten her også :p

Er blitt ganske glad i kokkelering på kjøkkenet, så godt at ting begynner å roe seg og hverdagen er tilbake. Så kan jeg kokkelere litt igjen ;)

Oi da, du puster meg i nakken :eek:
Så lenge jeg kommer over kravet får jeg tåle at folk går forbi meg :p
Hender jeg har dager der jeg er lite innom, spesielt i helgene ;)

Hihi :p går vel egentlig ikke for noen plassering. Men for å klare kravet til å være med i trekningen. Er jo gøy å skravle her inne også da :)

Er blitt ganske glad i kokkelering på kjøkkenet, så godt at ting begynner å roe seg og hverdagen er tilbake. Så kan jeg kokkelere litt igjen ;)
Er jo best maten også når man lager den selv ;)

Back
Topp