Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det har kommet ny, bare jeg som ikke hadde sjekket siden i gårEr det kommet ny oppdatering? Var jo et par hundre innlegg bak deg sist.![]()
Ikke santMen noen må jo ha kontroll i huset![]()
Tror ikke det har kommet ny, bare jeg som ikke hadde sjekket siden i går
Du lå litt bak, men med godt tempo er du nok fort forbi
Tror ikke jeg skal ha forventninger om å klatre oppover på lista i alle fall![]()
Haha, kjenner meg såå igjen!Ikke santvil at han skal bidra,men...
![]()
Skjønner at det blir litt sånn da. Husker det var litt sånn i starten her ogsåMå være noen måneder siden vi har hatt det. Ting gått i ett med lille som kom fire uker før termin, så begynner først av nå å komme i rutiner igjen. Middager har blitt som regel tatt på sparket, og da er det ofte enkle ting som kjøttboller eller grandis![]()
Oi da, du puster meg i nakkenDer var det kommet ny ja. Ligger fremdeles på 10, men like bak deg nå
Nei, tror heller ikke jeg klarer å klatre s veldig høyt på lista. Spørs om jeg klarer å skravle så mye hver dag![]()
Hehe...og vi er vell ikke alene om det hellerHaha, kjenner meg såå igjen!![]()
Ikke sant!Flott med alt som er gjort![]()
Skjønner at det blir litt sånn da. Husker det var litt sånn i starten her også![]()
Endelig en som er enig med megJeg synes bretting av klær er gøy, jeg :O
Oi da, du puster meg i nakken
Så lenge jeg kommer over kravet får jeg tåle at folk går forbi meg
Hender jeg har dager der jeg er lite innom, spesielt i helgene![]()
Herlig å få rydda litt i rotet jaNå har jeg rydda i tegnesaker, play doh, puslespill osv. Har sortert klær og til og med redd opp senga! Effektive 40 min.![]()
Er jo best maten også når man lager den selvEr blitt ganske glad i kokkelering på kjøkkenet, så godt at ting begynner å roe seg og hverdagen er tilbake. Så kan jeg kokkelere litt igjen![]()
Hehe...og vi er vell ikke alene om det heller![]()
Ikke lett å bare være en mann alltidHaha, hørtes og kjent![]()
Kjøttboller med pasta idag. Enn der?Hva lages til middag i dag da jenter?![]()