Hehe, du har verdens beste Unnskyldning![]()
Det er sant. Grei unnskyldning når samboer kommer hjem og jeg ikke har fått gjort noe som helst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, du har verdens beste Unnskyldning![]()
Visste ikke jeg heller før jordmor fortalte det til meg.
Måtte ha litt tørre klær men ork så kjedelig å brette:-(Tørketrommelen ignorerte jeg![]()
Måtte ha litt tørre klær men ork så kjedelig å brette:-(
Er så kjekt med de små og se utviklingenÅh, det gjør jeg![]()
Er så kjekt med de små og se utviklingen![]()
Synes det er gørr kjedelig jegJeg synes bretting av klær er gøy, jeg :O
JeppDet er sant. Grei unnskyldning når samboer kommer hjem og jeg ikke har fått gjort noe som helst![]()
Ja.. det værste jeg veit er å legge det på plassMåtte ha litt tørre klær men ork så kjedelig å brette:-(
Synes det er gørr kjedelig jeg![]()
Ja.. det værste jeg veit er å legge det på plass![]()
Jepphihi
Ja, ofte havner kurven med klær på senga,deretter gulvet og helt tilslutt inn I klesskapetDer er jeg enig. Alt annet er ingen problem. Men å legge på plass.. Herk
Jeg har en avtale med ei venninne i dag, og vi skal kjøpe ferdig mat, så det slapp jeg i dagSkulle vel egentlig også fått forberedt til middag, men gåkke det vettu![]()
Ja, ofte havner kurven med klær på senga,deretter gulvet og helt tilslutt inn I klesskapettreg!
Hadde det bare kunne vært høst med 25 grader hele tiden![]()
Jeg har en avtale med ei venninne i dag, og vi skal kjøpe ferdig mat, så det slapp jeg i dag![]()
AbsoluttDet hadde vært innafor![]()