Skravletråd september

Der våknet mini fra luren sin:-). Nå er det litt mammakos for å våkne skikkelig:-)

Venter selv på at mini skal våkne for mat. Tre og en halv time siden siste mating, så regner med hun våkner snart. Bare sovet tre kvarter da, så kan egentlig godt sove litt til :)

Mammakos er alltid godt :)

Æsjda.. Ringte optikeren nå. Skulle hadd linsene mine for halvannen uke siden, men de forsvant visst i posten :S er bestilt på nytt nå, men er allerede på overtid med linsene som er i :S

Venter selv på at mini skal våkne for mat. Tre og en halv time siden siste mating, så regner med hun våkner snart. Bare sovet tre kvarter da, så kan egentlig godt sove litt til :)

Mammakos er alltid godt :)
Her sov han ca 1 time :-). Kunne godt sovet litt til men 1 time er en god forbedring til hva han sov i starten. Da var det mellom 20 og 30 min på lurene:-). Elsker når han vil opp i armene mine og ha kos:-)

Her sov han ca 1 time :-). Kunne godt sovet litt til men 1 time er en god forbedring til hva han sov i starten. Da var det mellom 20 og 30 min på lurene:-). Elsker når han vil opp i armene mine og ha kos:-)

En time er en god lur :) her våkner hun ofte. Nå tror jeg det er lufta som plager henne noe. Men de gangene hun faktisk sover en ti e i strekk, er det en skikkelig god lur ;) da våkner hun opp glisende når hun se meg :)

Back
Topp