Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det bare å knipeDet blir i morgen
Skal på barseltreff i morgen, fb arrangert, men noen jenter og babyer fra "nabokommunen"Mannen drar på jobb som vanlig, så vi skal vel prøve oss på trilletur imorgen også. Tenker en tur ned til byen for å unnagjøre litt ærend. Enn du?
Vokser så altfor fortNyttårsbarn altså
Da er han jo blitt stor gutt allerede. Ikke rart han er travelt opptatt da![]()
Nei ikke endaPå tide å legge seg?![]()
Okei, mener det skulle legges ned altså. Satser på at noen vet mer enn meg :Ikke fått med meg noe, men har sett at tilgangsansvarlig trådene har blitt flyttet ut bare
Ja det må du gjøreDa er det bare å knipe![]()
Hvor tidlig da?Det er min plan også![]()
En gang må jo være den førsteMen du har det nå![]()
Jeg som ikke har fått det med meg
Hvordan ser det ut da?Ligger bak skjemaet mitt...
Skal på barseltreff i morgen, fb arrangert, men noen jenter og babyer fra "nabokommunen"
På kvelden blir det muligens å tette igjen veggen på kjøkkensiden![]()
Så spennende daDa kjører mannen søsteren sin hjem og jeg har endelig tid for meg selv.
Jeg prøver for første gang i mitt liv å lage en blogg.
Har heller aldri lest så veldig mange heller, så fult mulig jeg gjør det helt feil..
Dersom dere er nysgjerrige se her
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/
Tid for hevnHaha, skal du holde de våkne da ?![]()
Vokser så altfor fort. 8 måneder allerede. Lurer på hvor den lille bylten jeg tok med meg hjem fra sykehuset har blitt av
. Nesten sånn at jeg får lyst på flere med en gang
![]()
Hva er målet ditt?Ligger bak skjemaet mitt...
Da hadde jeg ikke klart detIkke for min heller.![]()
Tusen takk. Er innlagt med lungebetennelse. Har kols i tillegg men han holder seg godt til tross for sykdom. Så kommer nok hjem etterhvert
.
Hørtes godt ut med kinamat. Fristet veldig faktisk
.