Skravletråd september

Mannen drar på jobb som vanlig, så vi skal vel prøve oss på trilletur imorgen også. Tenker en tur ned til byen for å unnagjøre litt ærend. Enn du?
Skal på barseltreff i morgen, fb arrangert, men noen jenter og babyer fra "nabokommunen" :)

På kvelden blir det muligens å tette igjen veggen på kjøkkensiden :)

Nyttårsbarn altså :p
Da er han jo blitt stor gutt allerede. Ikke rart han er travelt opptatt da :p
Vokser så altfor fort:-). 8 måneder allerede. Lurer på hvor den lille bylten jeg tok med meg hjem fra sykehuset har blitt av:-). Nesten sånn at jeg får lyst på flere med en gang :-)

Ikke fått med meg noe, men har sett at tilgangsansvarlig trådene har blitt flyttet ut bare
Okei, mener det skulle legges ned altså. Satser på at noen vet mer enn meg ::)

Jeg som ikke har fått det med meg

Jeg foreslo på spøk at hun kunne komme med hint på VIP forumet i slutten av forrige måned og da sa hun det var nedlagt..

Skal på barseltreff i morgen, fb arrangert, men noen jenter og babyer fra "nabokommunen" :)

På kvelden blir det muligens å tette igjen veggen på kjøkkensiden :)

Så koselig :) skulle ønske jeg hadde barselsgruppe, men tror ikke det er noen i området :p
Driver du med oppussing?

Vokser så altfor fort:-). 8 måneder allerede. Lurer på hvor den lille bylten jeg tok med meg hjem fra sykehuset har blitt av:-). Nesten sånn at jeg får lyst på flere med en gang :-)

Hehe. Tiden går fort ja. Du får hive deg rundt å prøve på en til da ;)

Tusen takk:-). Er innlagt med lungebetennelse. Har kols i tillegg men han holder seg godt til tross for sykdom. Så kommer nok hjem etterhvert :-).
Hørtes godt ut med kinamat:-). Fristet veldig faktisk:-).

Bra det ser lyst ut til å komme hjem da:)

Det var veldig godt. Måtte ha noe enkelt når kjøkkenet er rotete etter snekring i dag:)

Back
Topp