Joda, jeg fikk lompe og løk. Tuppa ville bare ha pølsen, Haha .Håper du fikk ha brød/lompe e.l også?å ikke bare pølser?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, jeg fikk lompe og løk. Tuppa ville bare ha pølsen, Haha .Håper du fikk ha brød/lompe e.l også?å ikke bare pølser?![]()
God bedring til svigerfarPå vei hjem fra sykehuset etter å ha besøkt svigerfar som er innlagt med lungebetennelse.
Var nå bra du fikk mere daJoda, jeg fikk lompe og løk. Tuppa ville bare ha pølsen, Haha .
Au daAmmingen går hardt og brutalt for seg her. Med en tann ute og en til som så vidt ligger klar til å sprette opp og mini biter:-/
Ja, hihi. Jeg er ganske glad I pølse til middag da, så jeg klaget ikkeVar nå bra du fikk mere da![]()
Så vondt å høre at du har hatt det tøftSatser på detmen jeg var og mye syk oppå det igjen når mobbingen ble drøy. Sto foran vinduet i 10 minus jeg. Huff den mobbingen :/
Hihi...ble den godkjent?!Sånn.. Da jeg sjekket ut hvordan desserten smakte. Tok rett og slett en hel skål![]()
Ja vi er heldige som har så fantastiske barn!Jeg og lille N sov halvannen time. Hun er våken og hu mor merker ikke forskjell. Tenker hvor heldig jeg er som får være mamma til ei så nydelig jente og håper at vi snart kan gi henne søskenhun er inne i mamma men mest pappa fase. Herregud det er så søtt !!!
![]()
HeheJa, hihi. Jeg er ganske glad I pølse til middag da, så jeg klaget ikke![]()
Uff daÆsj. Trilletur med alle oppoverbakkene endte opp i et lite astmaanfall.. pause før resten av veien hjem. Håper man finner medisinen!
Takk. Det føles veldig braGratulerer med å ha nådd magisk grense![]()
Ingenting nå. Eller jeg ser på sinnasnekkernHei hå! Hva driver dere med idag?![]()
Men ble himla varmt utover...tenker meg det. Kaldt når man står i ro også. Sist gang jeg var på cup var jeg ikledd vinterjakken for varmens del![]()
Yeei, så stasNå har jeg blitt sånn kake bestillings dame nå![]()
Yes fotball så klartAhFotball?
Takk, dere også![]()
Det ble visst det jaHehe....ble bukse isteden ja?![]()
Å nei, så kjedeligDet blir som regel ikke bedre![]()
Kjeder oss her og. Jeg er sur fordi ingen av oss skrapet bort det som satt fast i bunnen av stekeovnen i går. Så nå lukter det ganske brent her. Håper det ikke setter smak på kjeksen.
Hva skal dere spise?Snart middag her også skal vi bare slappe avkanskje lille N orker å leke
![]()