Skal ha hjemmelaget pizza til middag idag men trenger litt forslag og inspirasjon til full. Hva har dere når dere har hjemmelaget pizza til middag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er hos et vennepar. De har 3stk fra 3-5årHvor gamle er de da?![]()
Skal ha hjemmelaget pizza til middag idag men trenger litt forslag og inspirasjon til full. Hva har dere når dere har hjemmelaget pizza til middag?
Var sikkert innmari godt!Ja når kidsa først var våkne var det jo bare gå utVar deilig
![]()
Stemmer detVi er hos et vennepar. De har 3stk fra 3-5år
Vår er snart 2år og andre er enda i magen![]()
Yes koser ossStemmer det![]()
Høres innmari kjent ut.Enten trilles eller at jeg eller gubben står og vugger litt på vognen... Er til å bli tussete av. Eneste fordelen er at jeg ihvertfall kommer meg ut på tur:-D. På kvelden på han ammes i søvn. Kjenner jeg er veeeldig klar for at han skal finne søvnen selv nå men det jobbes med saken.![]()
Ja, det blir spennende å seLurer på hvor mange som skal sloss om bilsete denne mnd?
Aller best synes jeg det er med 'hvit' saus, cherrytomater, spekeskinke, mozzarella og ruccola.Skal ha hjemmelaget pizza til middag idag men trenger litt forslag og inspirasjon til full. Hva har dere når dere har hjemmelaget pizza til middag?
Vi har stort sett skinke, løk, tomat, mais og soppSkal ha hjemmelaget pizza til middag idag men trenger litt forslag og inspirasjon til full. Hva har dere når dere har hjemmelaget pizza til middag?
Han begynte (heldigvis) med smokk her nå i sommer da han var 6-7 måneder. Så sover bedre nå på dagtid. Men må trilles/vugges i søvn. Kveldene derimot er ett annet kapittel. Da spyttes smokken ut og eneste som funker er pupp:-/Høres innmari kjent ut.
Her løsna det litt, når han tok smokken som nesten 10 mnd gammel.
Egentlig har han periodevis problemer med søvnene enda, men den trillinga holdt vi på med så lenge han sov på dagtid.
Her er det flere timer siden frokostFått dusjet , nå er det frokosttid
Mais pleier vi også å haVi har stort sett skinke, løk, tomat, mais og sopp![]()
SprangRidestevne hørtes jo gøy utsprang eller dressur?
Hva skal du trene?
Hjemmelaget kjøttkaker er jo så godtbra søndagsmiddag det
![]()
Høres godt utAller best synes jeg det er med 'hvit' saus, cherrytomater, spekeskinke, mozzarella og ruccola.
Pusser dere opp eller bygger dere nytt?Neei da...ikke brukt ei krone enda vi
skal straks begynne med husprosjektet igjen(vært byggestopp) og har tatt noen av ideene fra appen om hvordan vi vil ha det
![]()
HahaVi kan bare glemme å holde døren lukket, da blir det krig mellom døra og katten![]()
God formiddagGod morgen![]()
Her var det opp å hoppe 05.30 i dag.
Ut på fjelltur og vært ute i 3,5t
Ellers blir det å daffe her oppe på hytta til vi reiser hjem.
Skjer hos dere?
Det hørtes herlig utGod morgen![]()
Her var det opp å hoppe 05.30 i dag.
Ut på fjelltur og vært ute i 3,5t
Ellers blir det å daffe her oppe på hytta til vi reiser hjem.
Skjer hos dere?