Skravletråd september

Er en app om forslag og inspirasjon til oppussing og smarte løsninger ;) er så myyye fint innpå der.. blir dårlig rett å slett på hvor fint folk får det :p
Samme følelse får jeg også. Skulle gjerne blitt født med ett kreativt gen:p

Mann og to av barna har dratt på ridestevne:)
Jeg og mellomste er hjemme.. Skal trene og lage kjøttkaker:)
Dere da?
Ridestevne hørtes jo gøy ut ;) sprang eller dressur?
Hva skal du trene?
Hjemmelaget kjøttkaker er jo så godt :) bra søndagsmiddag det :D

Hørtes ut som en app som fort kan bli dyr!:P
Neei da... :) ikke brukt ei krone enda vi :) skal straks begynne med husprosjektet igjen(vært byggestopp) og har tatt noen av ideene fra appen om hvordan vi vil ha det :)

Sovnet ganske fort..er det minste problemet mitt :p så våknet igjen nå ;)
Uff..får du såve da?
Skulle ønske jeg var laget slik. At jeg bare kunne sovne igjen. Nja, sovner sikkert ikke, men har gitt beskjed om at jeg ikke møter opp før kl 11. Så om jeg bare døser eller sovner, skal jeg ikke forstyrres;)

God morgen herfra også :)

Har vært oppe noen timer nå da, men med kos og lek så går morgenen fort :)
Så koselig :) her sov vi litt lenger siden lille N sovnet så sent :( mannen der i mot har vært oppe 2 timer alt :p

Skulle ønske jeg var laget slik. At jeg bare kunne sovne igjen. Nja, sovner sikkert ikke, men har gitt beskjed om at jeg ikke møter opp før kl 11. Så om jeg bare døser eller sovner, skal jeg ikke forstyrres;)
Grei deal det da :)
Får håpe du får sove igjen da :)

Jeg liker ikke å ha dem i senga da:p
Men noen (les mann) hadde glemt å lukke døra!:rolleyes:
Vi kan bare glemme å holde døren lukket, da blir det krig mellom døra og katten:D

God morgen :)

Her var det opp å hoppe 05.30 i dag.
Ut på fjelltur og vært ute i 3,5t:D

Ellers blir det å daffe her oppe på hytta til vi reiser hjem.:)

Skjer hos dere:)?

Høres sånn ut ja:)
Dra til tannlegen du;)
Hun som eier klinikken ringte etter stengetid og var så hyggelig :) jeg må bare ... Har sånn skrekk så tannlegen vet at jeg kom til å ta kontakt når det var vondt. Hun sa at jeg trengte ikke før :) men at tannlegevakten har ødelagt tannen er jo utrolig. Halve tannen datt ut etter svangerskapet og ble hull. Han borret ned i kjeven på meg, tok ikke bort alt og dyttet fylling så nerven døde jo pga dette... :/

Er en app om forslag og inspirasjon til oppussing og smarte løsninger ;) er så myyye fint innpå der.. blir dårlig rett å slett på hvor fint folk får det :p

Den må jeg gjerne laste ned:-). Nå når vi skal bygge hus trenger jeg all den inspirasjon jeg kan få:-D

Back
Topp