Det sier hun alltidHun som ikke hadde tid til å skravle?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sier hun alltidHun som ikke hadde tid til å skravle?![]()
![]()
Hva skal dere i kveld?
Det hørtes deilig utIngentingbare sløve i sofaen med tv og bv-app
![]()
Gratulerer med dagen![]()
Jada har i grunn det.Vært deilig?![]()
Det er et hvetemel, men mye finere enn vanlig. Og brukt mer av kjernen i kornet tror jeg. Ble veldig lett og smidig deig av det.Hva er det?
Snuppa har sovnet og jeg snekrerHva skal dere i kveld?
Ja, jeg gjorde det i dagDu lager ihvertfall noe sunt![]()
Du har ikke det vet duHørtes lurt utjeg også!
![]()
Ååh...lykkeJa,å nå er hun levert til storesøstra mi så da blir det jammen meg alenetid med gubben i kveld![]()
Greit å ha en vaskedagHar besøk nesten hver søndag så begynner å bli en vane at mannen tar med ungene ut på lørdag og jeg vasker
da kommer den til å smake ekstra godtOk. Håper jeg fortsatt vil like medium, går i hvert fall å sikler etter det.. Får vente litt til![]()
Hva slags dress?Snuppa har sovnet og jeg snekrer
Tenkte også jeg skulle få bestilt noe fleece til en dress jeg skal sy
Du da?
Jeg kjøpte på mega nå. Var snakk om at kiwi også hadde.Spennende! Hvor får man tak i det forresten? Kanke huske å ha sett det på vanlig butikk?
Tror det er litt for gode levevilkår herDem har jeg også en populasjon av
Dårlige venner trenger ikke vite neisist så var det fordi de "gode vennene" fikk vite at vi mistet storesøster, men nå har vi sagt av ikke prøver vihaha slemme, men de trenger ikke vite det
![]()
Jada har i grunn det.
Et glass rødt skal jeg jammen finne meg nåSaftig biff og et glass rødt gleder jeg meg tilenn så lenge får glasset vente
Så fint det varDa har jeg fått hentet babynestet til lillegull ❤