Ikke santHerligfacinerende av og til hvor lite som skal til for sette igang gledessmilet deres
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santHerligfacinerende av og til hvor lite som skal til for sette igang gledessmilet deres
![]()
De er sendt nåVenter i spenning på de da![]()
![]()
Ha ha bare å kommeJeg kan hente! Bilen er fullladet![]()
Perfekt lørdag, inne. Nemlig drittvær her ogsåÅh, det hørtes ut som en perfekt lørdag! Her har det vært tidenes møkkavær + pjusk i formen, så har sløva store deler av dagen. Eneste jeg har vært ute, var da jeg kjørte på aåoteket for å kjøpe gavisconNå se vi film og spiser lørdagsgodt. Blir skravling litt senere tror jeg
![]()
Haha, det stemmer! Sånn var det her også. Vaska det trekker utallige ganger pga ladninger som hadde latt seg vente på![]()
De er sendt nå
Ikke sant. Var rett og slett herlig å stå og holde på han når han lo så sikkert hele butikken hørte det:-D
Sendt med luftpostLikeeerkoser meg med den nye firkløver sjokoladen da mens jeg venter på de ankommer
![]()
HVEM var det forresten som snakket om pizzamel her forrige uke/helg?
TUSEN TAKK hvertfall, for det ble jo så god pizzabunn av det!!
Er den beste latterenÅh, kjenner jeg gleder meg til mi begynner å flire høyt![]()
Sendt med luftpost
Ha ha gjør nok sikkert detSikkert lurt. Veiene oppi nord er så krongelete til tider at går nok kjappere via lufta![]()
Er den beste latteren![]()
r med hele kroppen Gjennomstekt biff er virkelig ikke det samme!Så deiligGleder meg til å spise medium saftig biff når frøkna er ute. Er så kjedelig med den helt gjennomstekte biffen
![]()
De har væet på middagsbesøkHerligHar de vært på tur?