Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiser det enda jegSå deiligGleder meg til å spise medium saftig biff når frøkna er ute. Er så kjedelig med den helt gjennomstekte biffen
![]()
Jeg og hos mammamen tror ikke de går til Mac x)
Ok. Håper jeg fortsatt vil like medium, går i hvert fall å sikler etter det.. Får vente litt tilSpiser det enda jeghaha! Den medium smaker ikke godt mer
![]()
Pc min har hengt seg![]()
Da har jeg fått hentet babynestet til lillegull ❤
Sender du over noen boller denne veien a? Frister!Spiser nystekte boller og ser kamp og home and away
Kan sende ovee noenMmm. Jeg har så lyst på boller !!
Er bare å glede segHehe, så kan det gå
Biff er godt. Gleder meg til å spise ordentlig biff sånn som jeg liker den når frøkna er ute![]()
Vanlige hvetebollerNamdeilig med boller
hvilke boller har du bakt?
Ja mange gangerNoen som har handlet på lekmer.no?
Gjør detEr bare å glede seg![]()
De beste dagene jeg kan huskeEffektiv dag med andre ord
Jeg har spist frokost og lunsjog ammet et par ganger. Snakk om slappedag!!
Jada jklart jeg gjør detSender du over noen boller denne veien a? Frister!![]()
Å, så kjedelig. Da får mannen varte deg opp skikkelig i morgen!Kun en. Men jeg har mer lyst på kina enn pizza og de kjører ikke![]()
Jeg har.Noen som har handlet på lekmer.no?
Jeg kan hente! Bilen er fullladetKan sende ovee noen
Skal ikke mye til for å få en litt småsutrete gutt som er lei shopping til å holde på å le seg halvt i hel. Var ute og kjøpte en presang da mini på 8 måneder tydelig var lei og sutrer i vognen. Tar han opp så han kan se på hun i kassen pakke inn presangen. Dette var tydeligvis veldig fascinerende og han holdt på å le seg i hel når hun i kassen skulle ha tape samt holdt på med pyntebåndet:-D