Skravletråd september

Rydda kjøkken inkl matskuffer, vaska klær, kost meg masse med eldstemann, hatt kaffegjester og lagd pizzasnurrer! Digg lørdag!

Enn du da?
Åh, det hørtes ut som en perfekt lørdag! Her har det vært tidenes møkkavær + pjusk i formen, så har sløva store deler av dagen. Eneste jeg har vært ute, var da jeg kjørte på aåoteket for å kjøpe gaviscon :D Nå se vi film og spiser lørdagsgodt. Blir skravling litt senere tror jeg:)

Haha! Nå tenkte jeg på mora til Nils i Mot i brøstet når jeg leste det første du skrev ;)
Har vært på kino sammen med jenta å sett "Innsiden ut" og ut å spist etter det :) nå er hun til min storesøster,skal ligge der i natt ;) så akkurat nå ligger jeg på sofaen å ser på at gubben spiller Ps4 :)
Hva med deg?
Det var akkurat henne jeg prøvde å etterligne:D haha!! Drev å så hele serien her for litt siden vi, Hehe! Egentlig ganske morsomt!
Høres ut som en fin lørdag!:) var filmen bra? Så innmari gøy å se mannen spille da!:)

Hele andre etasje er ryddet, støvsugd og vasket.
Ungene er foret, og fylles nå opp med godteri.
Nå skal jeg bare få lagt en meget trøtt baby, vært i dusjen og så få handlet litt så kan jeg slappe av litt før jeg skal lage mat til oss voksene
Effektiv dag med andre ord:)
Jeg har spist frokost og lunsj:) og ammet et par ganger. Snakk om slappedag!!

Effektiv dag med andre ord:)
Jeg har spist frokost og lunsj:) og ammet et par ganger. Snakk om slappedag!!
Hjelper med motivasjonen når man får besøk dagen etter :)
Deilig med slapp dag også da

Det er latterlig dyrt! Ja til gratis tannlege!
Helt enig !!! Dyrt når man kun går på aap ... De ringte meg selv om det er stengt og hun ringer meg i morgen. Snakk om service :)

Back
Topp