Skravletråd september

Har brukt over seks år, men har ikke alltid vært like effektivt. Vi skal rive en gang og et vaskerom og bygge det oppigjen, legge nytt tak på kjøkkenet, liste og male, male et toalettrom og skifte innredning og rive og bygge et bad. Pluss gjøre ferdig et par andre prosjekter:) ja, og skifte noen vinduer.
Ja det er vel sånn det er å eie et hus da. He he. Vi har forsåvidt et par planer vi også da. Har bygd ut verandaen i år. Skal bygge peis ute neste år. Etter hvert må vi bygge garasje der vi kun har carport i dag. Og gjøre noe med uteområdet. Litt småting inne og. Men mest innredning :)

Mye matprat her i dag også:p
Jeg skal bake grove rundstykker nå :D

❤️
Bestemt at familie får vite etter uke 12 siden vi har mistet så mange ganger og de nærmeste etter oul :) resten får vite den babyen blir født. Føler ikke for å dele med de dårlige vennene noe som er så stort :)
Veldig lurt å drøye offentliggjøringen ja;)

Jeg gleder meg veldig selv også :)
Det er utrolig godt. Skal gi lyd om det blir rester ;) :p
Ja, si fra da, så kommer jeg :D
Ehh, du bor forresten kanskje ikke på østlandet?

Aaah, synes den så kjent ut, jeg har stikka den i glattstrikk ;)
Jeg strikket settet på fremsiden av 226 til lillesøster.
Lurer på hva jeg skal finne på til denne...

Veldig lurt å drøye offentliggjøringen ja;)
sist så var det fordi de "gode vennene" fikk vite at vi mistet storesøster, men nå har vi sagt av ikke prøver vi :p haha slemme, men de trenger ikke vite det :)

Jeg strikket settet på fremsiden av 226 til lillesøster.
Lurer på hva jeg skal finne på til denne...

Du får rigge deg til å se i heftene på nærmeste strikkebutikk :p Er spent på om det jeg strikket passer, synes alle plagene fra Dale blir så store. Og jeg strikker ganske stramt.

Da har jeg fått hentet babynestet til lillegull ❤

Vedlegg

• 1441465834954.jpg
    1441465834954.jpg
    71 KB · Visninger: 12
det ble 3 blondetruser også står mannen å lager biffmiddag :D

Back
Topp