Lolo
Forumet er livet
Det regner jeg med vi straks får ogsåVi har også mobilskole. Men vi foreldrene har egen gruppe på på fb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det regner jeg med vi straks får ogsåVi har også mobilskole. Men vi foreldrene har egen gruppe på på fb
Du er så disiplinert altså! Imponert!Nei det skjer aldri her
Hørtes bra utFikk spist litt og satt meg til å tegne litt. Nå er det snart en liten tur ut igjen
![]()
Så fristene utFikk så lyst på![]()
Var veldig godtSå fristene ut![]()
Høres kjent ut fra de var mindre ja...Neihun spyr når hun er tett i nesen og drikker mye melk.
Strøm på vaskerommet er en nødvendighet! Listen min er utvidet med vaskerompraksis. Må få unna en del vask og bretting...Høres ut som en fin dag
Jeg har blitt lovet strøm på vaskerommet![]()
Håper jeg ogsåHåper det funker![]()
Ja det må være de.Er det de man kaller tøffel?
Glad min har egne meninger![]()
Gått ut av tellininga jeg, men vi er over på tosifret av annonseringer siste 3-4 ukene... Men facebook består. Er jo glad på dems vegne! Selv om det samtidig er en påminner for meg. Jeg dyrker kjærligheten til de barna jeg har, heller enn sjalusien som ingen er tjent med. Men kjipt med stadige annonseringer, ja det er det!Har gjort detdet er jo 9 stk som enda er gravid. Hele 24 til sammen på 19 mnd sier vel sitt ... :/
Det er jeg ogsåHelt sant altså!
Jeg er jo bare korte turer innom!'
Det er jeg ogsåHelt sant altså!
Jeg er jo bare korte turer innom!'
Ser veldig bra ut! Smakte den godt også?Hurra! Klarte det![]()
Ikke helt nei. Men drt går nok overEr du ikke i form søte du?![]()
Hadde de bare vært tv ....Ser du på tv igjen nå?!![]()
Kan grymte til noen ganger,men er alltid et smil bakOtto er jo aldri sinna![]()
Det tror jeg påVar veldig godt![]()
Har ingen planer om å finne frem vinteren for fullt enda. Må ha en helgedag for det store omorganiseringsprosjektet der, med sesongskifte, flytte fra et barn til annet og videre i gi-bort eller ta-vare-på. Phu, nesten sliten bare av tanken.Krysser fingre for at ull kan ligge i skapet mange uker til![]()
Tok 3 år før vi fikk fbgruppeDet regner jeg med vi straks får ogsåting tar litt tid i starten
![]()
Perfekt arbeidsfordeling da!Nå har samboer revet ned de gamle platene, og stua ser ikke ut
Nå er han ute og skal kjøpe nye plater, og hente kappsag så tar jeg av meg bygginga når han skal bort i kveldgleder meg
![]()