TakkSå søt! Hvilken oppskrift?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå søt! Hvilken oppskrift?
Så gøyDa blir det til Expert å kjøpe CDROM og the sims idag![]()
![]()
Å, det så godt utHurra! Klarte det![]()
Veldig kjekt å få gjort litt selv om lille er våkenBåde hos han og megså slapp jeg å vente med dusjing til gubben våkna
![]()
Så deiligGjenstår å se. Nå sovnet akkurat mini etter babysvømmingen så det er håp
![]()
Aldri sett han jegElsker den svenske sinnasnekkern. Han er sint i dag![]()
Håper det funkerCvitamin inntatt,det bør jaggu hjelpe
Så bra! Ikke noe gøy med spysykaTakkhun virker mye bedre nå
![]()
Otto er jo aldri sinnaHan er mye sintere enn Otto i allefall![]()
Hva har gubben gjort?Hva skjer i dag damer ? Jeg er sinna på gubben
Går på fem nå... Skikkelig maraton i dag tydeligvisAldri sett han jeg![]()
Skulle bare mangle at han overtok litt jaGod morgenda er det liv i meg og
var oppe med snuppis til kl 5 i natt. Fikk sove helt frem til kl 6, da ble jeg vekket av minien. Kl 0630 hev jeg gubben at av senga. Han sover på eget rom og har sovet i hele natt....
Lyst å ta jeg også. Men prøver å ikke ta så mye mens jeg er gravidCvitamin inntatt,det bør jaggu hjelpe
Herlighet så korttenkt!Jeg sover lite for tiden, og snuppa våkner hver 2 time for mat. Så kommer han inn med hu for å kose. Å dermed vekker meg !
Så herlig daVar kjempekjekt, til tross for en trøtt baby som ikke fikk luren sin før svømmingen så var det en gutt som stortrivdes når han kom i vannet![]()
Babybjørn har viarva fra broderen, så vet ikke hvilken modell.. (Om det er stor forskjell på det)
![]()
Mhm! Håper ikke dette gjør at fødselen blir utsatt. Både fastlegen og jm på føden tror at det ikke er lenge igjen.. Så håper de har rett..Du trenger jo det nå
Håper det gir seg fort!
Da er det bare å holde seg borte til du er klar for det igjenHar gjort detdet er jo 9 stk som enda er gravid. Hele 24 til sammen på 19 mnd sier vel sitt ... :/