spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Lol!! Ha ha ha haHa ha ja, jeg måtte bakover å se når jeg hadde svart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lol!! Ha ha ha haHa ha ja, jeg måtte bakover å se når jeg hadde svart!
God morgen![]()
Planer for dagen ?God morgen!![]()
NeiÅh nei, det er udigg! Omgangssyken tror du?
Høres ut som en fin dagGod morgen damer!
Her er det lat lørdag på gang. Skal være alene med eldste, uten bil, så vi skal bare ta det med ro. Må (eller vil da..) bake pizzasnurrer. Og så tenker jeg det blir litt brødbakst. Kolonialskuffene trengs å ryddes, så det skal kanskje være dagens mål i tillegg til vanlig rydding? Tror det
Hva er deres planer?
Må i grunn være litt slitsomtJa, det er vel derfor jeg ikke får gjort så mye fornuftig [emoji14]
Ja, et nytt skummelt virus; )Hehe"Nettvirus"
![]()
Vi får prøveUTFORDRING: Dere skravlet forreste presis 70 23 innlegg i går. Helger pleier å være lave innleggsmessige, men dere snr kanskje på den trenden denne helgen??
TakkÆsj av meg... God bedring til mini!
Kommer ann på morgen dagenUTFORDRING: Dere skravlet forreste presis 70 23 innlegg i går. Helger pleier å være lave innleggsmessige, men dere snr kanskje på den trenden denne helgen??
Han er mye sintere enn Otto i allefallElsker den svenske sinnasnekkern. Han er sint i dag![]()
Kjempe finDet får du gjøre
Strikker en bukse til lillemor i magen
Slang med et bilde fra i går![]()
Samboeren skrudde på bilen mens jeg satt inni å strikka på buksa
Fargen er ikke helt riktig på bilde..
Otto er altfor snill. Han burde hete snillesnekkernHan er mye sintere enn Otto i allefall![]()
Tusen takkÅ nei så khedelig. God bedring
Ja!ikke ofte han får noe sinnastemme næjOtto er altfor snill. Han burde hete snillesnekkern
Ja... Sånn er det med den svenske luksusfellen også. Syns den norske luksusfellen er for mye pusekatt. Seriøst... Blir frustrert.Han er mye sintere enn Otto i allefall![]()
Veldig lite. Det regner. Mannen jobber. Snuppa leker.Hva skjer i dag damer ? Jeg er sinna på gubben