Skravletråd september

Nei... Kan ikke si det var det heller. Men mannen sverger på at den ikke er skeiv da [emoji14] ha ha ha ha...
Når du siterer to som sier "det hørtes ikke bra/godt ut" og svarer med det der, og jeg ikke har lest sammenhengen... Da klarer jeg ikke annet enn å tenke koffert [emoji85]

Det får du gjøre ;)
Strikker en bukse til lillemor i magen ;)
795a1d84ad61a209a8894a38110d1d73
Slang med et bilde fra i går ;) Samboeren skrudde på bilen mens jeg satt inni å strikka på buksa :p Fargen er ikke helt riktig på bilde..
Herlig bilde:P
Og kjempe søt bukse!

Når du siterer to som sier "det hørtes ikke bra/godt ut" og svarer med det der, og jeg ikke har lest sammenhengen... Da klarer jeg ikke annet enn å tenke koffert [emoji85]

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!!!! Lættis!!!!!

Jeg tenkte å bare kanelruller i dag, men tror vi er tom for kanel :rolleyes: Er så kjedelig å dra på butikken for kun kanel liksom.
Så ender jeg typisk opp med varer for 5-600 kr fordi jeg grabber med meg masse jeg ikke trenger i farta......
Noen som kjenner seg igjen? ;)

Jeg tenkte å bare kanelruller i dag, men tror vi er tom for kanel :rolleyes: Er så kjedelig å dra på butikken for kun kanel liksom.
Så ender jeg typisk opp med varer for 5-600 kr fordi jeg grabber med meg masse jeg ikke trenger i farta......
Noen som kjenner seg igjen? ;)
Veldig!!
Skal på butikken kjapt selv, for 3 ting. Tipper jeg ender med ti...

God morgen:D
Jeg har sovet perfekt, men våknet med vondt i hode:( satse på at det snart går over..
Hva skal du idag?:)
Ikke trivelig å våkne med hodepine da...
Krysser fingrer for at det går fort over :)

Idag skal jeg ta med jenta på kino og se "Innsiden ut" også kanskje shoppe litt :)
Du da?

Back
Topp