Lolo
Forumet er livet
Nei, ikke sant. Vi går all in!Vi sier da aldri nei til en utfordring![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke sant. Vi går all in!Vi sier da aldri nei til en utfordring![]()
Når du siterer to som sier "det hørtes ikke bra/godt ut" og svarer med det der, og jeg ikke har lest sammenhengen... Da klarer jeg ikke annet enn å tenke koffert [emoji85]Nei... Kan ikke si det var det heller. Men mannen sverger på at den ikke er skeiv da [emoji14] ha ha ha ha...
Herlig bildeDet får du gjøre
Strikker en bukse til lillemor i magen
Slang med et bilde fra i går![]()
Samboeren skrudde på bilen mens jeg satt inni å strikka på buksa
Fargen er ikke helt riktig på bilde..
Da er det vel bare å fortsette å skravle daSpørs om vi klarer å holde samme nivå resten av helga og![]()
Når du siterer to som sier "det hørtes ikke bra/godt ut" og svarer med det der, og jeg ikke har lest sammenhengen... Da klarer jeg ikke annet enn å tenke koffert [emoji85]
Ja det var det da... Tror vi kan klare det. KanskjeDa er det vel bare å fortsette å skravle da![]()
Veldig!!Jeg tenkte å bare kanelruller i dag, men tror vi er tom for kanelEr så kjedelig å dra på butikken for kun kanel liksom.
Så ender jeg typisk opp med varer for 5-600 kr fordi jeg grabber med meg masse jeg ikke trenger i farta......
Noen som kjenner seg igjen?![]()
Her ogsåJa det var det da... Tror vi kan klare det. Kanskjedrittvær ute uansett...
Det er lettvint og godt når man kommer sent hjemBåde dr.octher (eller hva den heter) og grandis. Er sjelden vi spiser det.. Pleier da heller å ha hjemmelagd eller bestillings pizza. Men siden vi var så seint hjemme, så ble det sånn.
Vet de har det her også,men orker ikke å ordne meg ny bruker bare pga av detVi har egen grupper på fb
Er utrolig godtDet har ikke jeg heller. Godt å bare ligge her
Du trenger jo det nåNei, skulle helst ha spart opp energi og sånt i stedet.. :/
Takk![]()
Får håpe han har rdtt daNei... Kan ikke si det var det heller. Men mannen sverger på at den ikke er skeiv daha ha ha ha...
Er så plagsomt.....Veldig!!
Skal på butikken kjapt selv, for 3 ting. Tipper jeg ender med ti...
Har stått opp jeg også nåEr utrolig godthar kommet meg opp nå da,å fått tatt meg en dusj
![]()
Vi kan nå hvertfall prøve detSpørs om vi klarer å holde samme nivå resten av helga og![]()
Er jo nettopp det jeg har fått!Særlig. Du må få deg et liv![]()
Ikke trivelig å våkne med hodepine da...God morgen
Jeg har sovet perfekt, men våknet med vondt i hodesatse på at det snart går over..
Hva skal du idag?![]()
Ikke langt unna søtaNope ikke alle da søta![]()