Høres ut som om det er midt i blinkenHåper han bli glad i allefall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som om det er midt i blinkenHåper han bli glad i allefall![]()
Det er helt klart det besteFant ut at det er lik så greit å bli ferdig med det![]()
Taco er sykt godt!!Gud,hvor mett jeg ble! Taco er jo farlig det...![]()
I dag ble det vanlig taco,så da har jeg på salat,kjøttdeig,rømme,tacosaus,mais,parika,tomat,agurk,ost og rødløk.Hva er det du har på Tacoen?
Det er lettvint og godt![]()
Hva kommer det på da?Så gjenstår lån i banken. Fikk prisoverslag på byggingen igår
![]()
Jette godtTaco er sykt godt!!![]()
Takk, det klarer jeg lettKos deg du og![]()
Ca 3.2 - 3.3 mill;-). Litt avhengig hvilken prisklasse vi legger oss på med tanke på kjøkken og bad. Gubben eier tomten så slipper å tenke på detHva kommer det på da?
Må dere kjøpe tomt også?
Han er 8 måneder. Født på nyttårsaften
![]()
Lå på badetSikkert i medisinskapet eller i veska
God bedring!
Ååh kjenner jeg savner den tidenÅh, så stoori forhold til mi som var 8 uker på søndag som var
![]()
Kontakter er gullverdt:-O:-O. Svindyrt! Nesten glad jeg har familie med kontakter :-/
Du finner masse på nettÅrh...når det er sånn norske talenter og idol og denslags, DA skulle jeg ønska vi hadde tv![]()
Ååh kjenner jeg savner den tiden. Nesten så det rasler i eggstokkene igjen
![]()
Motorsykkel løpMotoGp?![]()
Sant detKontakter er gullverdt![]()
Oi høres ikke morsomt ut:-/. Håper dere er i ferd å komme i orden nåHehe, jeg savner ikke de siste 8 ukene iallefaller nå det begynner å bli koselig etter utmattende uker med sykehus og slikt
![]()