Jeg elsker detLiker ikke Halloween jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsker detLiker ikke Halloween jeg![]()
Åh! Skrekk og gru!! Jeg har heldigvis aldri vært i en sånn situasjon *bank i bordet*De fant han ja men jeg har kjent på samme panikk, dvs ikke på badestrand men midt i byen
Usj daKvalm!![]()
Der gjenstår å se om 4 mndHåper de tok den avgjørelsen som er til det beste for Kengubarnet![]()
Ingen taco utenMå ha det til tacoen jeg da![]()
Ja, noen mener visst detDu er rar altså![]()
Takk! Akkurat det jeg og mener!Rømme er elsk!![]()
Det er jo litt både og. Fint at man kan varsle anonymt for da er det flere som varsler. Men utrolig at folk er så stygge at de varsler for å være slemJa :O politikerene prøver å få gjennom at det ikke blir lov. Håper det![]()
Har du spist for mye?Kvalm!![]()
Må bare gjøre det. Buksene mine krymper..Hehe...smart plan
Det har jeg også gjort![]()
Da kan du gi de bortSå absolutt. Har enda julegaver stående fra i fjor som jeg enda ikke har brukt også!
Hehe, ja men det er sikkert kjekt det da. Jeg har altså brukt flere timer på å gjøre meg ferdig med bursdagshandling, og har gått så mye så jeg bare ligger rett ut nå. Ikke fant jeg alt jeg skulle ha heller. Kunne spart meg for det, og heller bestilt alt på nett liksomMens jeg bestiller det meste på nett
En samtale på McDonaldsJeg leser ikke alt så jeg har ikke fått det med meg:/
Kan du oppdatere meg ?![]()
Den følelsen er grusom!De fant han ja men jeg har kjent på samme panikk, dvs ikke på badestrand men midt i byen
Det er digg det! Mest rømme,og litt laksMasse rømme ja! Tror jeg spiste et halvt beger rømme jegmais, rømme og laks sammen på gaffelen! Åååh, nam!
Ikke fan av det jeg heller. Har ikke no forhold til det heller.Liker ikke Halloween jeg![]()
De henger seg opp i ME-syken fordi denne personen mente vi levde på soverommet... Makan !! -.- der sover viVet at mange steder tar de ikke anonyme meldinger seriøst, nettopp pga at de ofte erfarer at anonyme meldinger ofte er useriøse e.l. og ender i henlagte saker.
Ja...må ha troen fordiMå gjøre det. Håper på et godt resultat da![]()