Moro det ogIngen planer
Får finne på noe på sparket
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moro det ogIngen planer
Får finne på noe på sparket
Du da?
Kanskje du skal prøve deg på 1.plass?![]()
![]()
Hehe, nettopp ferdig å hekle babyteppet jegStrikker babyteppe. en maske mer på pinnen for hver pinne. Pinne for pinne videre, sakte men sikkert blir det teppe.
Sjekker forum mellom pinnene. Skravler ikke fort. Men strikker ikke fort heller.
Er skummelt at folk sender inn meldingen for å være styggeJafamilien min er jo helt oppgitt av at man kan sende bekymring helt anonymt og denne personen vil bare være slem
de er ute snart håper vi og ikke avtalt noe nytt møte
Det er braDet er det ja. Nå skal det forbli ryddig også
Så ikke at du skrev hvordan det gikk for er så slitenRydde og kaste!
Hvordan gikk det i dag?
Absolutt ikkeNoen som skal se kamp i kveld?
Ja :O politikerene prøver å få gjennom at det ikke blir lov. Håper detEr skummelt at folk sender inn meldingen for å være stygge
Hehe...smart planI morgen skal jeg rydde kjøkkenskapene. Rett og slett kaste ut snopet... eier jo ikke viljestyrke
Gleder meg til å se tallene i morgenIkke noe problem![]()
Er nettopp detJa, det er helt sant!! Man har bra mye som man egentlig ikke verken trenger eller bruker!
Er sant detMå ikke tvile sånn. Må være optimistisk![]()
![]()
Vet at mange steder tar de ikke anonyme meldinger seriøst, nettopp pga at de ofte erfarer at anonyme meldinger ofte er useriøse e.l. og ender i henlagte saker.Jafamilien min er jo helt oppgitt av at man kan sende bekymring helt anonymt og denne personen vil bare være slem
de er ute snart håper vi og ikke avtalt noe nytt møte
De fant han ja men jeg har kjent på samme panikk, dvs ikke på badestrand men midt i byenÅå, Huffhåper det endte bra?
Håper det gikk braSå på bo di Beach, fikk vondt av hun dama som ikke fant sønnen
Mens jeg bestiller det meste på nettIngen aning! Tenkte jeg ikke på å sjekke enganghar visst ikke helt skjønt at ting kan bestilles på nett enda jeg
![]()
Du er rar altså:O:O:O kan spise det på nesten alt jeg!
Så absolutt. Har enda julegaver stående fra i fjor som jeg enda ikke har brukt også!Er nettopp detsamler på for mye
Rømme er elsk!Rømme er ikke noe godt