Skravletråd september

Sikkert deilig med en dupp:D

Ja, det var jo det. Nå har vis spist middag, eldste har gjort lekser og ungene n leker med nabojenta, han stakk bort til en kompis, og mannen har dradd på foreldremøte på skolen, så vips er jeg alene, og deilig er det også. Egentlig lyst på en dusj eller et bad, men 1)gjør ikke det når jeg er alene hjemme når ungene er ute, for brått kommer lillesøster og venninna inn, nemlig. og 2) Jeg bader ikke uten at mannen er her i tilfelle jeg ikke kommer ut igjen, har ikke prøvd badekaret etter at jeg fikk bekkenløsning og 3)Etter at jeg svimte av er det sånnsett greit om han er her når jeg dusjer også, svime av i dusjen har jeg gjort før og det er vondt....

Strikker babyteppe. en maske mer på pinnen for hver pinne. Pinne for pinne videre, sakte men sikkert blir det teppe.
Sjekker forum mellom pinnene. Skravler ikke fort. Men strikker ikke fort heller.

Rolig her nå?

Da har jeg og mann spist middag. Lille N sovnet rett etter bv gikk. Slapper av og hun sover enda ❤️

To innlegg på den forrige pinnen min, og et på det siste?

jeg er så sliten etter å holdt på med klærene og tingene fra kjelleren jeg :p klarer nesten ikke skrive ord en gang :p

Jeg prøver å legge lille U

Skjønner, Mine skal inn for kveldsmat om en halvtime, så da får jeg utnytte tiden frem til det. Mannen er jo på foreldremøte i ca en time til, så det er opp til meg å få i dem mat og få dem på badet til han er hjemme

Back
Topp