Kose degNei, nå bærer det snart av gårde på handletur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kose degNei, nå bærer det snart av gårde på handletur
Får kanskje detDet vet jeg ikke. Send de en mail og hør![]()
Skummel reklame!Ser slik ut..
Syns den nesten ser ut som reklame på en skrekk film hvor bladene er ild og barnet ser "ondt" ut
Vis vedlegget 133982
Men den har jo sin effekt da siden vi husker denSkummel reklame!
I gang med hva da?Kommer meg ikke i gang i dag heller..![]()
Fordi det er hyggeligNei, nå sover lille U så hvorfor sitter jeg her???
TakkKose deg![]()
Han sov ikke mer enn ca 40 minutter, jeg fikk meg 30 minutter på øretFordi det er hyggelig![]()
Så flink du er som begir deg ut på dåpskake! Ønsker jeg var flink til å bake!Nå sover lille snuppa mi, og jeg er i gang med frokosten minskal bake dåps kake senere i dag
![]()
Flink du er .Nå sover lille snuppa mi, og jeg er i gang med frokosten minskal bake dåps kake senere i dag
![]()
BursdagsgreierKos deg på handletur. Ka skal handles? Mat eller noe mer spennende?
Så gøyBursdagsgreierBordpynt, ballonger. Invitasjoner osv
![]()
Hvilken kake skal du bake?Nå sover lille snuppa mi, og jeg er i gang med frokosten minskal bake dåps kake senere i dag
![]()
Så dåpskaken du la utNå sover lille snuppa mi, og jeg er i gang med frokosten minskal bake dåps kake senere i dag
![]()
Ett år eldre enn min saHun er 10
Blir vell bare grovere?Satte nettopp en rundstykkedeig, men jeg er jo kjempedårlig på gjærbakst. Hadde ikke nok hvetemel. Gjør det noe at jeg spedde på med litt havremel? Ble ca 800 g hvetemel og 200 g havremel.