Skravletråd september

Noen som er våkne her nå da?
Er så irriterende å bli vekt å bli lys våken når du skal stå opp selv en time senere :p

Er så irriterende å bli vekt å bli lys våken når du skal stå opp selv en time senere :p

Heldigvis våkner ikke jeg så lett med unntak av mini ;) hadde en rævva dag i går med bare bussing og mating, men i natt har han vært helt fantastisk! Sov fra 12-3 før han fikk mat, og sovna med en gang og sov til 05.30. Det meg samsoving funker som bare det her. Bank i bordet.

Hva du skal i dag siden du skal opp ganske tidlig?

Er våken og må pelle meg opp. En arbeidsdag venter.

Heldigvis våkner ikke jeg så lett med unntak av mini ;) hadde en rævva dag i går med bare bussing og mating, men i natt har han vært helt fantastisk! Sov fra 12-3 før han fikk mat, og sovna med en gang og sov til 05.30. Det meg samsoving funker som bare det her. Bank i bordet.

Så bra med en god natt det gjør så mye med humøret!

Ja men er det mange som mister jobben ? :(
Ja, det er det. Har du sjekket jobbmarkedet i det siste? Olja sliter, det har store ringvirkninger, og det er mange som mister jobben, og mange om beinet på det som lyses ut
Markedet er veldig, veldig annerledes enn på lenge. Stramt

Nå er jeg veldig glad jeg ikke er i oljenæringen...
Eller noen av de mange som påvirkes av det. Alt fra de som leverer til dem til skatteetaten merker dette på huden, og bunnlinjen

Sover tungt til vanlig,men etter jeg ble gravid så våkner jeg av ingenting...
Hadde en forferdelig natt i går mtp gubben sin snorking og dogåing,men i natt så har det vært OK...typisk!

Er oppe kl.7 hver morgen for å ha litt morgentid med jenta før hun drar på skolen :) spiser frokost,fletting av år og gjennomgang av delmålene de skal kunne i løpet av uken :)

Hvor gammel er din?

Eller noen av de mange som påvirkes av det. Alt fra de som leverer til dem til skatteetaten merker dette på huden, og bunnlinjen

Så sant så sant. MEN endel kan få jobb om de er villig til å omstille seg. Virker som endel har begynt å skjønne det. Typen jobber i byggefirma og de har nettopp ansatt endel. De prøvde før sommeren og fikk ikke gode nok kandidater, mens etter sommeren fikk de tak i en del ingeniører :)

Våken og burde dra meg ut av senga. Jeg skal på jobb!

Sover tungt til vanlig,men etter jeg ble gravid så våkner jeg av ingenting...
Hadde en forferdelig natt i går mtp gubben sin snorking og dogåing,men i natt så har det vært OK...typisk!

Er oppe kl.7 hver morgen for å ha litt morgentid med jenta før hun drar på skolen :) spiser frokost,fletting av år og gjennomgang av delmålene de skal kunne i løpet av uken :)

Hvor gammel er din?

Ah, du har en liten fra før, hodet tenkte ikke så langt her. Hehe. Mini var fem uker på tirsdag, så fortsatt ganske fersk :)

Så bra din natt også har vært bedre. Liker alt som går på frem!

Back
Topp