Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som er våkne her nå da?
Er så irriterende å bli vekt å bli lys våken når du skal stå opp selv en time senere![]()
Er våken og må pelle meg opp. En arbeidsdag venter.Noen som er våkne her nå da?
Er så irriterende å bli vekt å bli lys våken når du skal stå opp selv en time senere![]()
Så bra med en god natt det gjør så mye med humøret!Heldigvis våkner ikke jeg så lett med unntak av minihadde en rævva dag i går med bare bussing og mating, men i natt har han vært helt fantastisk! Sov fra 12-3 før han fikk mat, og sovna med en gang og sov til 05.30. Det meg samsoving funker som bare det her. Bank i bordet.
Hva du skal i dag siden du skal opp ganske tidlig?
Ja, det er det. Har du sjekket jobbmarkedet i det siste? Olja sliter, det har store ringvirkninger, og det er mange som mister jobben, og mange om beinet på det som lyses utJa men er det mange som mister jobben ?![]()
Eller noen av de mange som påvirkes av det. Alt fra de som leverer til dem til skatteetaten merker dette på huden, og bunnlinjenNå er jeg veldig glad jeg ikke er i oljenæringen...
Så bra med en god natt det gjør så mye med humøret!
Sover tungt til vanlig,men etter jeg ble gravid så våkner jeg av ingenting...Heldigvis våkner ikke jeg så lett med unntak av minihadde en rævva dag i går med bare bussing og mating, men i natt har han vært helt fantastisk! Sov fra 12-3 før han fikk mat, og sovna med en gang og sov til 05.30. Det meg samsoving funker som bare det her. Bank i bordet.
Hva du skal i dag siden du skal opp ganske tidlig?
Har du fått pellet deg opp?Er våken og må pelle meg opp. En arbeidsdag venter.
Eller noen av de mange som påvirkes av det. Alt fra de som leverer til dem til skatteetaten merker dette på huden, og bunnlinjen
Våken og burde dra meg ut av senga. Jeg skal på jobb!Noen som er våkne her nå da?
Det blir han pent nødt tilDa må han bare godta det jeg kommer fram til da![]()
Nå må vi bare finne nye kjøkkendører, for finner ikke like de vi har![]()
Jeg ogsåEr våken og må pelle meg opp. En arbeidsdag venter.
Det har jeg aldri smakt?!Jeg synes bringebærsyltetøy er godt da![]()
Sover tungt til vanlig,men etter jeg ble gravid så våkner jeg av ingenting...
Hadde en forferdelig natt i går mtp gubben sin snorking og dogåing,men i natt så har det vært OK...typisk!
Er oppe kl.7 hver morgen for å ha litt morgentid med jenta før hun drar på skolenspiser frokost,fletting av år og gjennomgang av delmålene de skal kunne i løpet av uken
Hvor gammel er din?
Jojo...selvsagt stoler jeg på dere!Ikke stole på oss?![]()
Hurra for økt aktivitet!!Tatt seg opp utover da ser jeg. Nesten 500 innlegg i denne tråden etter noen timers pause![]()
Håper du har fått en god nattjamerker de ennå, så håper jeg får sove i natt og er bedre i morgen
![]()
Når begynner du?Våken og burde dra meg ut av senga. Jeg skal på jobb!