jenta86
Gift med forumet
Det er fullt muligSkjønner ikke at det er mulig å samle på så mye dritt.
Hva har samlet seg opp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er fullt muligSkjønner ikke at det er mulig å samle på så mye dritt.
Jeg begynte i dagLurt! Har begynt på julegaver selv, men ikke kalender gaver. Hva kjøper du? Og hvor bestiller du julegaver?
Driver du og rydder?Skjønner ikke at det er mulig å samle på så mye dritt.
Det skjønner ikke jeg heller. Vi har så utrolig mye greierSkjønner ikke at det er mulig å samle på så mye dritt.
Jeg begynte i januar jegJeg begynte i dag![]()
Kalendergaver på ebayLurt! Har begynt på julegaver selv, men ikke kalender gaver. Hva kjøper du? Og hvor bestiller du julegaver?
Vi også. Jeg har begynt å rydde på roterommet. Kommer til å ta 2 dager.Det skjønner ikke jeg heller. Vi har så utrolig mye greier![]()
Alt har samlet seg oppDet er fullt mulig
Hva har samlet seg opp?
Oi, skjerf har jeg ikke tenkt på fra ebay! Takk for tipsEr bare 4. gang jeg bestiller der selv så er ganske nybegynner
Kjøpte den lilla
![]()
Lekker!Der har vi den![]()
![]()
Veldig fornuftigJeg begynte i januar jeg![]()
De var også veldig billige.Oi, skjerf har jeg ikke tenkt på fra ebay! Takk for tips![]()
Jeg leter etter puten til bilsete. Helt bortevekkVi også. Jeg har begynt å rydde på roterommet. Kommer til å ta 2 dager.
Hva kjøper du som kalendergaver da?Kalendergaver på ebay
Julegaver kan jeg skrive opp etterpå![]()
Så billig da!
Fant et stort lego sett som vil passe frøkna perfekt i år.Veldig fornuftig![]()
Det var det jeg også syntesSå billig da!
Oi, det er jo kjempebra!Fant et stort lego sett som vil passe frøkna perfekt i år.
Veiledende pris 1.099,- på salg til rundt kr 450,-.
Nå er veiledende pris kr 1.199,-
Hva slags kalendergaver kjøper du?Kalendergaver på ebay
Julegaver kan jeg skrive opp etterpå![]()