Må få en oversikt når rommet der er ryddet,Lure ting! Måtte bare spørre for å se om jeg fikk noen gode tips - og det gjorde jegEr du ferdig med kalender nå da eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må få en oversikt når rommet der er ryddet,Lure ting! Måtte bare spørre for å se om jeg fikk noen gode tips - og det gjorde jegEr du ferdig med kalender nå da eller?
Vi har det ene rommet igjen, bortsett fra møtkeloftet men det gidder jeg ikke ta i år.Ser bra ut her nå...foreløbig ihvertfall
Det er billig!Betalte ca 60,- for 20stk... Og 40-50 kr i fraktså..rundt en 100-lapp!
Skulle ha ordnet seg selv.Vi har det ene rommet igjen, bortsett fra møtkeloftet men det gidder jeg ikke ta i år.
God bedring til tuppaHjemme - dag med halvslapt barn i dag. Ingen feber med mye hoste og snørr. Tydelig nedsatt allmenn tilstand.. håper natta blir bra, typisk at hun blir syk når mannen reiser på jobb...
Det er billig!![]()
Elsker ebay![]()
God bedring til tuppa
Håper det ikke blir værre.
He he ja det hadde vært diggSkulle ha ordnet seg selv.
Synes det har vært bra her jegVesentlig roligere her i dag altså!
Jeg har rundstykker til heving, så da kan jeg jobbe litt igjen![]()
Så bra daMå få en oversikt når rommet der er ryddet,men tror jeg snart er ferdig
Deilig med alt man er ferdig medDa har vi kjøpt litt julegavergodt med alt som er gjort
![]()
Gjør nok ikke detJo men du tar det vel igjen i kveld tenker jeg![]()
Ja, det er jo typiskDu finner den når du ikke trenger den mer
Flott gaveEn jakke fra stormberg![]()
Det kaller jeg vinn-vinnTakk for det. Skulle bare mangle. Og så fikk jeg jo egentid med bv![]()
Håper natten som kommer blir mye bedreTakk![]()
Natt til i dag sov mor så dårlig at jeg ikke våknet av 2 alarmer. Huff.
Da regner jeg med dere ikke har regn idag?!Så bra![]()
Vært på jobb selv, kortere vakt og tilpasset da.
Så hjem...har laget og spist middag. La maten synke litt nå for det er tid for utelek.
Må bare pakkes innSå bra da![]()
Men også farligJa, var veldig billig!
Åsså så greit når man får velge alt selv..både farger og teksttype..og alle navnene da
Elsker ebay jeg og!