Ok. Tror faktisk du har sagt det til meg førJeg er utdannet vernepleier. Jobber med psykisk utviklingshemmede.
Nå sitter jeg med kontorarbeid da
Han blir 2år i okt
Hjemmelaget fiskegrateng![]()
Ok
Mmmm... Det er digg!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Tror faktisk du har sagt det til meg førJeg er utdannet vernepleier. Jobber med psykisk utviklingshemmede.
Nå sitter jeg med kontorarbeid da
Han blir 2år i okt
Hjemmelaget fiskegrateng![]()
Nei det skal godt gjøres å huske heheOk. Tror faktisk du har sagt det til meg førIkke lett å huske alt om alle
OkHar han begynt i trassen?
Mmmm... Det er digg!!Tror jaggu jeg må be oss på middag hos mamma snart, hun lager så god fiskegrateng. Jeg synes hennes er bedre enn min
![]()
Å det er godt detHjemmelaget fiskegrateng![]()
Vært hos mamma siden 11 tidenfikk chilli con carne eller hvordan det skrives til lunsj fra kantinen og satt meg kollegaene hennes. Lo masse av ting vi pratet om og hjulpet broren min med legetime
![]()
Den er ufattelig hektisk!!Ja ikke sant.
Hvordan er dagen på jobb?
Det er jo veldig greit daNei, er ikke detogså jobber samboeren bare 5 min unna sykehuset
På fredag, hos legen.
Jm har tatt ferie..
Har spist lunsj og prøvd å tegne kjøkken. Har ihvertfall målt litt
Vet ikke hvordan jeg skal gjøre for å få samboer fornøyd. Han er så skeptisk til alt![]()
Ja det var vel på tide?!Sånn..da hadde man endelig fått henta seg frokost!![]()
En jakke kan kanskje brukes mer daHåper det. Sto mellom kåpe og jakke..
Mhm..Nei det skal godt gjøres å huske hehe
Oh Yeah. Maammmmmaaaaa neeeeeiii mammmaaa ikke
Kaster på lekebilen om han ikke får en is til osv
Hihi da ville jeg gjort det![]()
Pizzasnurr er kjekt å ha jaSå flink du er da
Ligge på sofaen, strikke og selge bil. Kanskje bake flere pizzasnurringser, det var jo så greit å lage og så godt![]()
Ja, det er veldig enkelt daMhmogså tenkte jeg at vi tar litt til middag. Så slepper samboeren å lage middag i dag som han både skal skru på sin bil og selge min etter jobb
![]()
Bedre med dager hvor det skjer litt enn dager det er helt stille..Den er ufattelig hektisk!!men morsom
![]()
MhmDet er jo veldig greit da
Ikke lenge til ny kontroll da. Hvilken uke er du da?
Så fint det går bra med tilvenningenDag 2 i barnehagen overstått og det går overraskende bra med junior!Han ble så glad at han begynte å gråte da jeg hentet ham i dag <3
Ja, det går veldig fort på sluttenMhm
Nei, går så fort mellom hver nå på slutten. Er 37 +6 i dag. Så på fredag 38 +1![]()
MhmPizzasnurr er kjekt å ha ja
Lykke til med bilsalg!
Ikke i hans hodeDet er onsdag i mitt hus
Åh, så bra han trivesDag 2 i barnehagen overstått og det går overraskende bra med junior!Han ble så glad at han begynte å gråte da jeg hentet ham i dag <3