Hei igjen..
Ble borte litt.
Liten glad gutt som distraherte meg så har ligget nede på gulvet og lekt med han
Det er jo en meget god grunn til å bli borte da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei igjen..
Ble borte litt.
Liten glad gutt som distraherte meg så har ligget nede på gulvet og lekt med han
Haha, kondolerer! Men godt å høre at jeg ikke er alene.Da er vi 2 om gjærbaksten!klarer det aldri jeg heller...
Så godt å høreHan ble bedre etter å ha sovet litt
Men tenk så herlig.Det er jo en meget god grunn til å bli borte dagleder meg til lillebror begynner å leker, men samtidig så vil jeg ikke at han skal bli stor for fort
![]()
Hva skal du shoppe??Nei, her er det bare til å løpe ut i regnet for å komme seg på shopping
Ha en fin dag![]()
Så koseligTenkte å overraske mamma med å komme på jobben hennes og spise lunsj med henne![]()
Ja ikke sant.Så godt å høre![]()
God dagForresten! God morgen
Noen planer for dagen?
Jeg har alltid likt å bake gjærbakst da. Akkurat den oppskrifta jeg bruker på brød nå er veldig enkel da. Speltbrød som ikke skal eltes. Synes det blir saftig og godtMisunner dere veldig som klarer å bake gjærbakst altså! Jeg er, om jeg får si det selv, veldig flink til å bake kaker og lage konfekt. Av gjærbakst mestrer jeg boller og horn, men brød!! Brød er helt fader umulig! Hva er trikset?
Har kenwood maskin, elter i en evighet, har oppi bakerens hemmelighet og følger oppskrifter slavisk, men resultatet blir bestandig murstein. Hva gjør jeg feil? Vil så gjerne kunne det!
Det må du gjerne gjøreÅ nam..
Jeg kommer![]()
Har prøvd uttalige ganger jeg også...men har nå gitt oppHaha, kondolerer! Men godt å høre at jeg ikke er alene.![]()
Så bra.Det må du gjerne gjøre
Det pleier å bli mye mat![]()
Litt langt å dra for en elggryte jaSå bra.
Bare synd du bor på en annen kant av landet
Er nok dessverre detLitt langt å dra for en elggryte ja![]()
![]()
DillemmaJa, både gjær, bakerens hemmelighet og heving. Prøver gjerne å heve lenger enn oposkriften sier også. Men funker ikke. Peøvd mange forskjellige oppskrifter også.
Ene gangen fikk jeg mannen til å overvåke alt jeg gjorde, for å se om jeg glemte noe. Men nei.har prøvd å innfinne meg med at jeg er ikke venn med gjærbakst. Men elsker jo nybakt brød, så er litt vanskelig.
![]()
Så flink du er daGod dag
Jobbe, jobbe her!
Du da?![]()
Jeg tar gjerne imot oppskrift, hvis du ønsker å dele!Jeg har alltid likt å bake gjærbakst da. Akkurat den oppskrifta jeg bruker på brød nå er veldig enkel da. Speltbrød som ikke skal eltes. Synes det blir saftig og godt
Holder seg fint når det fryses også.
Var på tide, jeg sitter og tenker på lunsj, jeg...Sånn..da hadde man endelig fått henta seg frokost!![]()