Boblefrua
Forumet er livet
Jeg er sjåfør for mamma som opereres. Har allerede ventet en time, bare to igjenOi, så lenge å vente! Hva skal du?
Men det er 20-30 min å kjøre, så jeg gidder ikke kjøre hjem og vente. Og vil følge mammaen min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er sjåfør for mamma som opereres. Har allerede ventet en time, bare to igjenOi, så lenge å vente! Hva skal du?
Ser den! Vi har lyst på enebolig, men de som er uten oppussingsbehov koster fra ca 5 millioner og oppover![]()
Så deilig! Det har mannen bestilt til søndagHøstsuppegleder meg! Sunt og vettu
![]()
Det hørtes jo veldig godt utHøstsuppegleder meg! Sunt og vettu
![]()
Veldig enkeltJa, det er utrolig godt
Jeg har aldri prøvd meg på knekkebrød, men vil gjerne en dag![]()
Det er jo så gøy ogsåSkjønner den. Jentungen skal nok få prøve seg på ski for første gang denne sesongen
Akebrett og kjelke er i alle fall veldig populært![]()
Hva leser du?Jeg har med bok, har kjøpt mat og kan skravle med dere. .. Det kan gå fort dette her![]()
Gratulerer med 5 uker til lilleguttGooood morgen alle
Hurra! Idag er lille F blitt 5 uker allerede!![]()
![]()
Uff...syk han også?En stk smådårlig gutt levert på skolen
HeisannHei på dereHva bringer dagen er dag? Jeg tar meg en kopp kaffe før jeg skal på jobb i noen timer
![]()
Skal begynne på "Aldri alene". Handler om siamesiske tvillinger.Hva leser du?
Krysser fingrene for deg!De sa bare at det var en liten forskjell på hoftene og derfor ville følge opp. Fikk ikke vite grader
Både snøen (mest minstemann) og isen (begge) var populært i fjor! Måtte vi få en ekte vinter. Den i fjor var vel kort...Den var veldig populær her i fjor i alle fall![]()
Ok, den har jeg ikke lestSkal begynne på "Aldri alene". Handler om siamesiske tvillinger.
Tror mest det gikk på at han var sulten. Å forkjølet; )Uff...syk han også?![]()
Vi hadde snø i tre dager i fjorBåde snøen (mest minstemann) og isen (begge) var populært i fjor! Måtte vi få en ekte vinter. Den i fjor var vel kort...
Jeg er veldig spent. Søskenkjærlighet på en litt annen skala.Ok, den har jeg ikke lest
Du får si fra hva du synesJeg er veldig spent. Søskenkjærlighet på en litt annen skala.
Det skal jegDu får si fra hva du synes![]()