Skravletråd september

Ja, det er det :)
Jeg har ingen planer om å kjøpe brød og rundstykker igjen. Hørtes ut som en god middag det også ;)
Vi har vel kjøpt to brød siden starten av august. Resten har jeg bakt :D

Skal ha mer til middag altså, rundstykkene er bare tilbehøret;)

Tror ikke det blir brukt mye i år på meg i grunn..men tenker på barna også ;) mi syntes det var kjedlig i fjor da hun ikke kunne bruke slalom eller langrennskia sine...
Skjønner den. Jentungen skal nok få prøve seg på ski for første gang denne sesongen :)
Akebrett og kjelke er i alle fall veldig populært;)

Hei jenter. Må skravle litt med dere her nå. Jeg sitter og venter og ventetiden er 2 timer:)

Vi har vel kjøpt to brød siden starten av august. Resten har jeg bakt :D

Skal ha mer til middag altså, rundstykkene er bare tilbehøret;)
Vi har vel ikke kjøpt brød og rundstykker etter ferien. Veldig fornøyd med det;)
Hva mer står på menyen i dag da?

Samme her:) Går ikke ut av huset uten å ha dusjet:D

Jeg kan til nød gjøre det om jeg dusja dagen før, men fikk ikke dusja i går og med en storgulper i hus er jeg full av gammel gulp nå :P så her skulle det hvert krise for at jeg gikk ut :P

Aha, da skjønner jeg.
Ikke mye annet å finne på enn å skravle da ;) :p
Har tatt med bok, med skravler jeg med dere er jeg jo sosial. Gidder ikke kjøre hjem og vente for å kjøre tilbake:p

Har tatt med bok, med skravler jeg med dere er jeg jo sosial. Gidder ikke kjøre hjem og vente for å kjøre tilbake:p
Skjønner den :)
Hvilken bok leser du for tida da?

Skjønner den. Jentungen skal nok få prøve seg på ski for første gang denne sesongen :)
Akebrett og kjelke er i alle fall veldig populært;)
Mine gleder seg også til snøen!

Jeg kan til nød gjøre det om jeg dusja dagen før, men fikk ikke dusja i går og med en storgulper i hus er jeg full av gammel gulp nå :p så her skulle det hvert krise for at jeg gikk ut :p
Om jeg bare får 5 min i dusjen er det godt nok. Våkner ikke før jeg får rennende vann på meg:)

Vi har vel ikke kjøpt brød og rundstykker etter ferien. Veldig fornøyd med det;)
Hva mer står på menyen i dag da?
Høstsuppe :D gleder meg! Sunt og vettu ;)

Back
Topp