Skravletråd september

God morgen alle sammen ;)
Har dere fått sovet godt?
Her har det rett å slett vært en dårlig natt,med en gubbe som ordner med traktorstevne og lillegull i magen som presser på blæra :p
Nå skal jenta sendes på skolen,så skal jeg jammen meg sove ut på etterpå...om jeg får det til da :p
snorker deres bedre halvdel?

Her har det rett å slett vært en dårlig natt,med en gubbe som ordner med traktorstevne og lillegull i magen som presser på blæra :p
Nå skal jenta sendes på skolen,så skal jeg jammen meg sove ut på etterpå...om jeg får det til da :p
Nei absolutt ikke. Forkjøla - vond hals og tett nese. Sovet kjempedårlig. Men nå har jeg fått levert snuppa i bhg. Og skal snart ta bussen på jobb. Heldigvis kort dag i dag.

Da er det morgen her også.
Ute plasker det ned ute og er et skikkelig høst vær

Håper du får sovet litt:)

Har sovet helt ok i noen få timer, burde sovet litt mer siden jeg bare sov 3 t dagen før

Nei absolutt ikke. Forkjøla - vond hals og tett nese. Sovet kjempedårlig. Men nå har jeg fått levert snuppa i bhg. Og skal snart ta bussen på jobb. Heldigvis kort dag i dag.
Ikke behagelig å sove når alt er tett heller...
God bedring ;)

God morgen alle, eller kanskje jeg skal si god natt. Endelig sover mini. Har vært nesten konstant bussing mellom 03-06,så nå skal jeg sove litt før armene faller av :P

Ha en fin dag alle!
Sov godt og ha en flott dag du også!:D

Håper du får sovet litt:)

Har sovet helt ok i noen få timer, burde sovet litt mer siden jeg bare sov 3 t dagen før
Krysser fingrene for i hvertfall ett par timer søvn ;)
Aah..søvne er viktig kjenner jeg!

God morgen:)
Kjedelig med slike netter!
Min mann snorker endel, men det plager meg heldigvis ikke:)

Back
Topp