Godt med alt som er gjortVar mye julegaverprat her
Hva ønsker du deg til jul?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt med alt som er gjortVar mye julegaverprat her
Åå er du i gang med marked igjen . Vi skal på cup søndag vi, bursdag og middags greier på lørdag
Ja det er helt sant det du sierMhmOgså er det mye kosligere å ha besøk når det ser mer ordentlig ut her
De fleste nære har hvert her, men de forstår jo også at ting tar tid når samboeren reiser mye, opppussing, min form osv.
UllklærGodt med alt som er gjort
Hva ønsker du deg til jul?
Snart kommer julebrusenJeg liker det jeg![]()
Så trist. Hvordan skjedde det? Hvor gammel er han?Midlertidig lam![]()
Det var fine ønskerUllklær
Alveserien
Bøker
Mye marked på dereJa er årets siste for vår del da, var på et om helgen også. Kb som skal spille fotball cup? Koselig med middag da![]()
I morgen skal jeg på panduro, babybesøk til en vennine, babysvømming, så en vennine på besøk.
Torsdag skal jeg lage kake, og får en vennine på besøk
Fredag skal jeg gjøre levere kaka og får en vennine på besøk. Ingen planer i helgen.
Det er godt gjort
Kommer sikkert flere etterhvert; )Det var fine ønsker![]()
Og julemarsipanenSnart kommer julebrusen![]()
Så bra hun ble friskmeldt daMamma gikk til oppfølging og vurdering av operasjon til hun var 12 år!
Jeg hadde pute et par mnd (burde nok hatt lenger.. Hoftene mine er ikke som de skal... Og tåer mye innover. Akkurat som mamma).
Derfor var A og på alle kontrollene. Men nå er hun friskmeldt og hun slapp heldigvis pute <3
Mye bomullstøy havner der altså. Og ungenes olabukser. Og ikke minst sengetøy!Jeg bruker den kun på håndklær, men burde sikkert brukt den til andre ting og
Var mye julegaverprat her
JaKan bli godt med en rolig helg etter noen travle dager![]()
Klipp bare denne gangenDet hørtes deilig ut! Klipp eller farge du skal? Div med barna og reise bort i helgen![]()
De kan vente litt tilOg julemarsipanen![]()
Han føler ikke at han har noe liv mer, så det er ikke bare bare selv om han takler det ganske så braHørtes fryktelig kjedelig ut
Har du mange igjen?Jeg syntes det er greit så kan jeg kanskje få noen tips til de jeg ikke har planlagt ennå![]()