Det gjør jeg jo alltidHåper du finner noe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg jo alltidHåper du finner noe![]()
Hva skal du handle?Jeg skal handle julegaver![]()
Skulle ikke du slappe av?I morgen må jeg gjøre husarbeid. .
Elsker alt som har med jul og gjøreDet gjør den for meg også. Skikkelig julemenneske altså![]()
Vi hadde en kasse i sånn ikea hylle, expedit het denIngenting????
Man må da få lov til å leve i hjemmene sine--
Fin å se på er ingen ulempeOh yes! Fin å se på i tillegg så er man det for life![]()
Jo men må gjøre husarbeid daSkulle ikke du slappe av?
Utrolig kjedelig at de kommer på besøk!Jeg og på dagen så må vi shine leiligheten for bv. De tåler ikke noe rot i det hele tatt :O
Pleier dere å lese igjennom alt som er postet siden sist når dere logger på her?![]()
Kan jeg spørre hva som har skjedd?Tenker ekstra på broren min idag og håper å få kommet meg til sykehjemmet der han er snarthåper i helgen
han trenger å se lille N
![]()
Må rydde så bv ikke har noe å klage påHva skal du gjøre?
Håndkle, sokker og undertøy, masse babytøy ++Den haugen har visst jeg også
Ja :/ men nå har vi støtteUtrolig kjedelig at de kommer på besøk!
Blir å se over ebay etter julekalender til jenta,pluss diverse julegaver og pyntHva skal dere i morgen da?![]()
Isåfall har de ikke mye å sette fingeren på.Vi hadde en kasse i sånn ikea hylle, expedit het dende kommenterte det sist så fikk jo helt sjokk
Må si meg enig i denneDe tåler rot men kommer nok helt an på hva slags rot
Det skulle det så absolutt ha vært synes jegSå greit da! Gubben her skulle ønske at der var egne barseltreff for fedrene![]()
Nei, da får du jo ikke sove i natt!Må jeg ikke det sier du?