Bare slappe avHva skal dere i morgen da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare slappe avHva skal dere i morgen da?![]()
Alt stemte herHar blitt spådd tidligere jeg også,noe har stemt og noe har vært langt i fra![]()
Akkurat det jeg tenkte. Er jo umulig å følge med her når man gjør andre ting ogsåHimmel som dere skravler
Og de tradisjonene vil jeg gjerne bringe videre til mine barn ogsåJa,heldigvis ikke jobbet mange julaftener,så jeg har mine tradisjoner den dagen som ikke har nå med butikk å julegavehandling å gjøre.
Da er det vel bare å slutte å gjøre andre ting daAkkurat det jeg tenkte. Er jo umulig å følge med her når man gjør andre ting også
He he ja jeg har merket detAkkurat det jeg tenkte. Er jo umulig å følge med her når man gjør andre ting også
Det må jeg også...I morgen må jeg gjøre husarbeid. .
Jeg og på dagen så må vi shine leiligheten for bv. De tåler ikke noe rot i det hele tatt :OBare slappe av![]()
Ull er gullElsker ull!![]()
Det er så himla kjedeligDet må jeg også...
Måtte på hofte ul du og?Blitt lite skravling på meg i det siste ja.
Hvordan går det med alle?
Her har vi vært på 6-ukerskontroll for vesla, og ul av hoftene hennes i dag. En sliten frøken som sover godt nå♡
Så koselig daVi har fult hus med mamma og svigerfar så tenkte å lage lasagne![]()
Det gjorde jeg i gårI morgen må jeg gjøre husarbeid. .
Det skal jeg når den tid kommerIkke noe er som det man har laget selv. Du må legge ut skrytebilde da![]()
I morgen må jeg gjøre husarbeid. .
Jeg og. Sitter her å ser på en HAUG med klær jeg buuuuuuuuurde brette.Det må jeg også...
Ingenting????Jeg og på dagen så må vi shine leiligheten for bv. De tåler ikke noe rot i det hele tatt :O
De tåler rot men kommer nok helt an på hva slags rotJeg og på dagen så må vi shine leiligheten for bv. De tåler ikke noe rot i det hele tatt :O
Men jeg er ikke kritisk til de neiAlt stemte her